تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل قابلیت نظارت بر کیفیت خواب و تنفس افراد را به دستگاه‌های اندرویدی اضافه می‌کند

گوگل سال گذشته با به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن Google Fit، قابلیت نظارت بر ضربان قلب و تنفس را به گوشی‌های سری پیکسل اضافه کرد. این ویژگی‌ها از دوربین، میکروفون و شتاب‌سنج گوشی برای اندازه‌گیری ضربان قلب و تنفس بهره می‌برند. اکنون به‌نظر می‌رسد این شرکت درحال‌ کار روی دو قابلیت جدید برای گوشی‌های اندروید است که کیفیت خواب افراد را بررسی می‌کنند.

XDA می‌نویسد، رشته‌‌کدی از اپلیکیشن Google Health Studies به‌ دست آمده که نشان می‌دهد گوگل قصد دارد ویژگی‌های تشخیص خروپف و سرفه را برای اندروید ارائه دهد. این قابلیت‌ها بخشی از مطالعه‌ی جاری مجموعه‌ی صوتی تیم Health Sensing این شرکت است.

قابلیت تشخیص خروپف و سرفه اندروید

برای شرکت در این مطالعه، باید یکی از کاربرانی باشید که به‌طور تمام‌وقت با گوشی اندرویدی خود کار می‌کنند. شرایط محیطی موردنیاز برای این مطالعه، این است که بیش از یک فرد بزرگسال در اتاق خواب نباشد.

گوگل می‌گوید، تیم Health Sensing درحال توسعه‌ی قابلیت‌ها و الگوریتم‌های سنجش پیشرفته‌ است تا دید عمیق‌تری درمورد فعالیت‌ خواب به کاربران اندروید ارائه دهد. این شرکت گفت:

تیم Health Sensing به‌طور فعال درحال کار روی مجموعه‌ای پیشرفته از ویژگی‌ها و الگوریتم‌های سنجش خواب در دستگاه‌های اندرویدی است که هدف آن ارائه‌ی بینش معنادار درمورد کیفیت خواب کاربران است. این مجموعه‌ی صوتی با ارائه‌ی داده‌های لازم برای اعتبارسنجی، تنظیم و توسعه‌ی چنین الگوریتم‌هایی از این مأموریت پشتیبانی می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

نظارت بر سرفه و خروپف شبانه، احتمالاً از میکروفون گوشی شما برای ثبت وقایع در طول خواب استفاده خواهد کرد. Nest Hub گوگل درحال‌حاضر این قابلیت را دردسترس کاربران قرار داده است. این دستگاه برای ردیابی خواب افراد، از اندازه‌گیری تنفس و تجزیه‌وتحلیل صداهای مزاحم مثل سرفه یا خروپف ازطریق Motion Sense استفاده می‌کند. فیت‌بیت نیز ویژگی مشابهی به‌نام Snore & Detect Noise را در ساعت هوشمند Versa 3 و Sense ارائه می‌دهد.

مشخص نیست آیا قابلیت تشخیص خروپف و سرفه روی ساعت هوشمند پیکسل واچ کار می‌کند یا امکان استفاده از آن به‌طور مستقل نیز وجود خواهد داشت. علاوه‌براین هنوز نمی‌دانیم این ویژگی به‌طور انحصاری برای کاربران دستگاه‌های پیکسل ارائه خواهد شد یا برای سایر دستگاه‌های اندرویدی نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل قابلیت نظارت بر کیفیت خواب و تنفس افراد را به دستگاه‌های اندرویدی اضافه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..