تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی نامه منتقدان توسط مدیر دفتر موسیقی/ معاون هنری وزیر ارشاد خبر داد

بررسی نامه منتقدان توسط مدیر دفتر موسیقی/ معاون هنری وزیر ارشاد خبر داد

علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نامه اخیر بیش از 700 از تن از منتقدان جشنواره موسیقی فجر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «ما از نظر همه منتقدان استقبال می‌کنیم و هر چه تعاملات در این زمینه بیشتر باشد نقص‌ها کمتر می‌شود.»

او ادامه داد: «با توجه به اهمیت موضوع، از مدیر دفتر موسیقی درخواست کرده‌ام مساله را بررسی کند. چندی پیش هم محمد معتمدی خواننده خوب‌مان مصاحبه‌ای انجام داده و گفته بود ما همه به دنبال ارتقای سطح جشنواره هستیم. این ارتقا برای آینده موسیقی کشور خوب است و باید از همه دغدغه‌مندان این حوزه تشکر کرد.»

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این که برنامه وزارت ارشاد برای جلوگیری از ایجاد تنش بین منتقدان و مدیریت جشنواره موسیقی فجر چیست، گفت: «به اعتقاد من در این فضا نه تشنج و نه دشمنی وجود دارد. به اعتقاد من این یک فضای مطلوب است که به سمت دشمنی نمی‌رود بلکه به سمت نقد می‌رود. نقد و بررسی هم اصلا بد نیست  و برای هر جشنواره‌ای لازم است که افراد دغدغه‌مند فضای جشنواره را نقد کنند.»

بیستم آذر بود که 700 نفر ار اهالی موسیقی در اعتراض به آن‌چه در جشنواره موسیقی فجر سال گذشته (دوره سی و یکم)، رخ داد نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشتند و در آن خواستار بازنگری در سیاست‌گذاری جشنواره شدند.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به مدیریت حمیدرضا نوربخش از 22 دی تا اول بهمن 1395 برگزار خواهد شد.

58242    




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی نامه منتقدان توسط مدیر دفتر موسیقی/ معاون هنری وزیر ارشاد خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..