تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین وضعیت نوزاد پیدا شده در سطل زباله

جدیدترین وضعیت نوزاد پیدا شده در سطل زباله

چندی قبل، یک نوزاد پسر در محله نازی‌آباد تهران پیدا شد و به مرکز اورژانس 115 انتقال یافت.
این نوزاد که با بند ناف داخل دو کیسه نایلونی در سطل زباله‌ای در محله نازی‌آباد رها شده بود، با حضور اورژانس به آمبولانس منتقل و پس از تمیز شدن به بیمارستان منتقل شد.
این نوزاد در ابتدا سالم گزارش شده بود، اما پس از آن اعلام شد که به دلیل حضور طولانی‌مدت در سطل زباله، دچار عفونت‌های داخلی شده است. به همین دلیل هم تحویل او به بهزیستی به تعویق افتاد.
محمد نصیری؛ معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی، شرایط نوزاد را خوب توصیه کرده و از تماس‌های مکرر مردم برای تقاضای فرزندخواندگی و کمک به این نوزاد خبر داده بود.
یاسان؛ خواننده ایرانی با گذاشتن استوری در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده است که اقدامات اولیه برای سرپرستی این کودک را انجام داده است.
او در صفحه اینستاگرامش نوشته: ویدیوی انداختن این فرشته نازنین تو سطل زباله رو دیدم، از درون شکستم و به پهنای صورت گریه کردم، اصلا نمی‌خوام کسی رو قضاوت کنم، ولی واقعا به کجا داریم میریم...

برای مطالعه خبرهای بیشتر به بخش اخبار و ایونت ها سر بزنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین وضعیت نوزاد پیدا شده در سطل زباله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..