تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیال پرسپولیس و یحیی برای نقل و انتقالات راحت می شود ؟

خیال پرسپولیس و یحیی برای نقل و انتقالات راحت می شود ؟

در حالی که باشگاه پرسپولیس مدعی شد مذاکرات با میلاد سرلک هافبک دفاعی شماره 10 این تیم به خوبی پیش رفته و او در جمع قرمزها ماندگار خواهد شد اما گفته می‌شود او با مدیران پرسپولیس بر سر مسائل مالی، هنوز به توافق قطعی نرسیده است.

سرلک که صبح امروز برای پیگیری کارهای اداری مربوط به سفر با تیم ملی به کانادا به فدراسیون فوتبال رفته بود، در آنجا جلسه‌ای سرپایی با محمدی معاون باشگاه داشت که او هم برای پیگیری یکسری امور به فدراسیون رفته بود

امروز روزنامه گل در تیتر یک خود مدعی شده بود سرلک از لیگ امارات پیشنهاد دریافت کرده و از جمع قرمزها جدا خواهد شد، ادعایی که سرلک آن را تکذیب کرد و گفت هیچ پیشنهادی ندارد.

میلاد سرلک در کنار مهدی ترابی دو بازیکن ملی‌پوشی هستند که به روزهای پایانی قرارداد خود نزدیک شده‌اند و باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد آنهاست.

پیش از این محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس گفته بود که با توجه به انجام دیدارهای جام جهانی در نیم فصل آینده، بازیکنان به دنبال بهترین تصمیم هستند و نمی‌خواهند با ریسک در این خصوص، حضور در جام جهانی را از دست بدهند. باید دید در نهایت آیا با توجه به صحبتهای معاون باشگاه پرسپولیس، این باشگاه قادر خواهد بود سرلک و همچنین ترابی را مجاب به تمدید قرارداد کند یا نه.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیال پرسپولیس و یحیی برای نقل و انتقالات راحت می شود ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..