تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید هیوندای سوناتا بزودی متوقف می شود، کیا اپتیما و استینگر نیز در هاله ای از ابهام

با رواج خودروهای کراس اوور و شاسی‌بلند، محبوبیت سدان ها روز به روز کمتر می‌شود. به همین خاطر، کیا و برادرش هیوندای تصمیم گرفته‌اند کارخانه‌های تولید سه سدان مطرح را تعطیل کنند. سوناتا، استینگر و K5 در آینده نزدیک برای همیشه با بازار ایالات‌متحده خداحافظی خواهند کرد.

ظاهرا سوناتا به پایان خط رسیده و مدل دیگری برای آن ساخته نمی‌شود. البته هیوندای قصد دارد فیس لیفت جدیدی از سوناتا را در سال‌های آینده روانه بازار کند. این ماشین احتمالا تا سال 2027 یا 2028 در بازار باقی می‌ماند، ولی خط تولید سوناتا برای همیشه تعطیل می‌شود.

کیا K5

فرایند تولید و عرضه استینگر نیز به زودی به پایان می‌رسد. این خودرو اگرچه فروش چشمگیری نداشت، ولی به سبب ظاهر جذاب و هیجان‌انگیز خود، وجهه خاصی را برای کیا به ارمغان آورد. محصول بعدی، کیا K5 یا همان اپتیمای معروف است که به سرنوشت دو خودروی دیگر دچار می‌شود.

کیا استینگر

حذف تدریجی سدان ها از سبد تولیدات خودروسازان بزرگ به یک روند عادی تبدیل شده است. فورد فیوژن، بیوک رگال، فولکس‌واگن پاسات و مزدا 6 از جمله ماشین‌هایی هستند که دیگر تولید نمی‌شوند.

تویوتا نیز پس از اتمام سال 2022 با آوالون خداحافظی خواهد کرد. این ماشین جذاب حدود 7 ماه دیگر در قبرستانی دفن می‌شود که سدان های ایمپالا، کادنزا، CT6، GS، کانتیننتال، MKZ و آزرا در آن آرمیده‌اند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید هیوندای سوناتا بزودی متوقف می شود، کیا اپتیما و استینگر نیز در هاله ای از ابهام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..