تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود FLY is FUN Aviation Navigation Full 30.04 – برنامه ساده سازی پرواز برای خلبان ها اندروید

[FLY is FUN Aviation Navigation v30.04 [Unlimited – اپلیکیشن ساده سازی پرواز برای خلبان ها اندروید
نسخه نا محدود و کامل به ارزش 25.99 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

در سراسر جهان روزانه هزاران پرواز مختلف از نقاطی به نقاط دیگر می روند و هر کدام از آن ها یک مسیر خاص را می پیمایند. گاهی تشخیص این مسیر ها با توجه به شرایط پیش آمده برای خلبانان دشوار است از این رو سعی می شود تا با استفاده از اطلاعاتی خاص هر گونه مشکلی را برطرف سازند. FLY is FUN Aviation Navigation Full عنوان یک اپلیکیشن ساده سازی پرواز برای خلبان ها می باشد که توسط Petr Kouril برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار که توسط خلبانان برای خلبانان طراحی شده است ساده سازی پرواز و آگاهی در طول مسیر را بهبود می بخشد. یکی از بهترین ویژگی های این استارت اپ را می توان دسترسی به اطلاعاتی گوناگون دانست ؛ به گونه ای که خواهید توانست تا جزئیات مکان های مختلف هوایی را مورد بررسی قرار داده و از طریق نقشه هر چیزی را زیر نظر بگیرید. خلبانان توسط این نرم افزار هنگام ورود به محدوده های هوایی ویژه هشدار هایی را دریافت می کنند که از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری می نماید. در تمامی مدت طول پرواز مکان های حرکتی هواپیما ذخیره شده و در هر زمان دیگری توسط گوگل ارث می توان آن را پخش نمود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه FLY is FUN Aviation Navigation اندروید :

ایجاد و اصلاح مسیر ها با استفاده از کشیدن و رها کردن دریافت هشدار و اطلاعات رادیویی قبل از ورود به مکان های کنترل شده انجام برنامه ریزی مسیر ، ارزیابی مسافت ، زمان و میزان مصرف سوخت نمایش مسیر و مشاهده مسیر حرکت به صورت زنده تجسم فضای هوایی پشتیبانی از STRATUX ضبط مسیر پرواز و پخش مجدد آن به وسیله گوگل ارث دریافت اطلاعات پیش بینی آب و هوا در طول مسیر محاسبه فاصله بین 2 نقطه در نقشه دفترچه یادداشت

اپلیکیشن FLY is FUN Aviation Navigation با بهره مندی از مجموعه امکاناتی اختصاصی و گوناگون توسط توسعه دهنده خود با پرداخت درون شبکه 25.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه نا محدود آن را از وب سایت پر طرفدار فارسروید دریافت نمایید. در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند و به صورت تست شده تقدیم تان می شود.

FLY is FUN Aviation Navigation Full

تغییرات نسخه 30.04 Removed bug - application did not work at new Samsung Galaxy S22

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود FLY is FUN Aviation Navigation Full 30.04 – برنامه ساده سازی پرواز برای خلبان ها اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..