تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات پزشکی به ساکنان علی آباد اهواز

با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، خدمات پزشکی رایگان به ساکنان علی آباد اهواز ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: کوی علی آباد از منطقه زرگان از جمله مناطق محروم و کم برخوردار کلانشهر اهواز به شمار می‌رود که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده برای برگزاری اردوی جهادی-پزشکی انتخاب شد.ارائه خدمات پزشکی به ساکنان علی آباد اهواز

سردار نعمت اله باقری افزود: در این مرحله از اردوی پزشکی، پزشکان عمومی و همچنین متخصصان از جمله؛ قلب و عروق، چشم پزشکی، دندانپزشکی، ارتوپد و... خدمات پزشکی و درمانی به صورت رایگان به ساکنان این منطقه ارائه کردند.

وی ادامه داد: دندانپزشکان کشیدن دندان در حد جراحی، جرمگیری، خدمات پر کردن شامل؛ کامپوزیت و آمالگام و همچنین عصب کشی برای مردم کوی علی آباد انجام دادند.

سردار باقری می‌گوید: حدود یک هزار و ۷۰۰ بیمار در این مرحله از همه خدمات پزشکی رایگان اعم از؛ ویزیت، تحویل دارو، انجام آزمایش‌های عمومی و تخصصی و... بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: ارائه خدمات پزشکی به ساکنان شعیبیه شوشتر

به گفته جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان؛ سایر مناطق محروم و کم برخوردار در اهواز نیز شناسایی شده اند و در مراحل بعدی با برنامه ریزی‌های منظم و هماهنگی ها، گروه‌های پزشکان جهادی اعزام خواهند شد تا ساکنان این مناطق از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات پزشکی به ساکنان علی آباد اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..