تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمارش معکوس برای پرداخت مطالبه‌های گندمکاران خوزستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از پرداخت مطالبه‌های کشاورزان گندمکار استان در روز‌های آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، خدارحم امیری زاده گفت: تعطیلی چند روز متوالی و به تَبَع آن تعطیلی بانک‌ها و اداره ها، سبب تاخیر در پرداخت مطالبه‌های کشاورزان بابت فروش گندم به مراکز خرید شد.شمارش معکوس برای پرداخت مطالبه‌های گندمکاران خوزستان

وی با اشاره به پیگیری‌های مستمر و مکالمه با ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی کشور، افزود: مقرر شد در روز‌های آینده و نهایتا تا پایان هفته پیشِ رو، مطالبه گندمکاران پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: پیگیری برای پرداخت طلب نخلداران خوزستان

به گفته امیری زاده؛ تاکنون یک میلیون و ۳۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خوزستان خریداری شده و به مراکز ذخیره این محصول منتقل شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمارش معکوس برای پرداخت مطالبه‌های گندمکاران خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..