تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندار شهرستان ری: زمین لرزه امروز در بخش فشافویه فاقد هرگونه خسارت بوده است

فرماندار ویژه شهرستان ری از آمادگی کامل تمامی عوامل امدادی و دستگاه‌های خدمات رسان در سطح بخش فشافویه خبر داد.

فرماندار شهرستان ری:زمین لرزه امروز در بخش فشافویه فاقد هرگونه خسارت بوده استبه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای استان تهران، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بر اساس گزارشات لرزه نگاری در ساعت ١۶:٣٣ امروز ششم خرداد ماه، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴ ریشتر مرز بین استان‌های قم و تهران در حوالی منطقه حسن آباد فشافویه را در عمق ۲۳ کیلومتری از سطح زمین لرزاند که پس از آن بلافاصله دستور آماده باش کلیه عوامل امدادی و دستگاه‌های خدمات رسان بخش فشافویه از سوی ستاد مدیریت بحران فرمانداری ویژه شهرستان ری صادر و تیم‌های ارزیاب جهت بررسی دقیق موضوع به محل اعزام گردیدند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده خوشبختانه تاکنون هیچگونه خسارت مالی و جانی گزارش نشده و اوضاع منطقه کاملا عادی و آرام می‌باشد.

زمانی در پایان از آمادگی کامل نیرو‌های امدادی و خدماتی در سطح شهرستان و منطقه فشافویه تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار داشت: تقاضای ما از کلیه شهروندان عزیز در مواقع وقوع بحران و سوانح طبیعی در ابتدا حفظ آرامش و رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و پس از آن همکاری با عوامل امدادی و سایر نیرو‌های خدمات رسان می‌باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندار شهرستان ری: زمین لرزه امروز در بخش فشافویه فاقد هرگونه خسارت بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..