تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در قم

مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشجویان از سوم تا ششم خرداد به میزبانی دانشگاه قم برگزار و در پایان از ۱۲۰ برگزیده تجلیل شد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه قم با بیان اینکه در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دانشجو در مرحله دانشگاهی مسابقات شرکت کردند، گفت: این مسابقات در چهار مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای، کشوری و ملی برگزار شد.

حجت الاسلام کریمی والا گفت:دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد در این مسابقات  در شش بخش که شامل چهل رشته است ،شرکت کردند.

او گفت: رشته‌های آوایی، معارف، هنر، ادبیات، فناوری و نوآوری شش بخش اصلی این دوره از مسابقات است.

آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آیین اختتامیه مسابقات ملی قرآن وعترت دانشجویان که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی قم برگزار شد، قرآن را چراغ هدایت بشریت خواند و گفت: عمل به معارف والای قرآن و عترت تعالی بخش جامعه اسلامی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..