تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت تأیید کرد کماکان روی ساخت دستگاه استریم بازی کار می‌کند

از سال ۲۰۱۶ شایعاتی درمورد برنامه‌های مایکروسافت برای ساخت دستگاه استریم بازی منتشر شده و این شرکت طی چند سال گذشته بارها تلاش خود را برای تولید این محصول تأیید کرده است. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد کار روی این دستگاه همچنان ادامه دارد اما ظاهراً تا معرفی رسمی این محصول هنوز زمان زیادی باقی مانده است.

به گزارش TechSpot، یکی از سخن‌گویان مایکروسافت روز گذشته در گفت‌وگو با ویندوزسنترال تأیید کرد این شرکت همچنان درحال‌کار روی دستگاه استریم بازی است. این محصول از سخت‌افزار اختصاصی برای استفاده از پلتفرم Xbox Cloud بهره می‌برد و با نام رمز KeyStone شناخته می‌شود؛ اما هنوز برای رونمایی عمومی آماده نیست.

فهرست سیستم عامل های مایکروسافت

ماه مارس نیز گزارشی منتشر شد که نام پروژه‌ی KeyStone را در فهرست سیستم‌عامل‌های مایکروسافت نشان می‌داد. فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت به پاسخ این شرکت به کروم‌کست گوگل در سال ۲۰۲۰ اشاره و توسعه‌ی دستگاه استریم بازی را در سال گذشته تأیید کرد. این گزارش درحالی منتشر شد که قبل از آن شایعاتی درمورد ستاپ‌باکس یا استیک پخش بازی ۹۹ دلاری غول نرم‌افزار مستقر در ردموند مطرح شده بود.

مشترکان سرویس Game Pass درحال‌حاضر می‌توانند بازی‌های این پلتفرم را روی ایکس‌باکس، گوشی‌های هوشمند یا تقریباً هر رایانه‌ی شخصی اجرا کنند. بااین‌حال، مایکروسافت معتقد است هنوز هم می‌توان سخت‌افزاری برای دسترسی به خدمات استریم بازی تولید کرد که با قیمتی کم‌تر نسبت به ایکس‌باکس دردسترس علاقمندان قرار گیرد.

رندر طراحی دستگاه استریم بازی مایکروسافت KeyStone

مقاله‌ی مرتبط:

دستگاه استریم بازی مایکروسافت می‌تواند با فرم‌فکتور یک دانگل مثل کروم‌کست یا یک ستاپ‌باکس کوچک به بازار عرضه شود. این محصول احتمالاً نسخه‌ای از سیستم‌عامل ایکس‌باکس را اجرا خواهد کرد و شاید علاوه‌بر قابلیت استریم بازی‌ها، از برنامه‌های سرگرمی مثل نتفلیکس و اپل تی‌وی که درحال‌حاضر در ایکس‌باکس ارائه می‌شوند نیز پشتیبانی کند. درهرحال، بعید به‌نظر می‌رسد شاهد معرفی این محصول در سال ۲۰۲۲ باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت تأیید کرد کماکان روی ساخت دستگاه استریم بازی کار می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..