تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخبر: تیم حقیقت یاب حادثه «متروپل» تا دستیابی به نتیجه نهایی، فعالیت کند

محمد مخبر ظهر امروز پس از بازدید میدانی از محل حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان در جلسه مرکز فرماندهی عملیات بحران حادثه که با حضور وزیر کشور، استاندار خوزستان، رییس جمعیت هلال احمر و مسوولان مربوطه برگزار شد، ضمن قدردانی از همه دستگاه‌های خدمت رسان، امدادگران، آتش نشانی و نیروهای مردمی تاکید کرد: باید همه دستگاه ها با تمام توان و بسیج همه نیروها و امکانات و تجهیزات عملیات آواربرداری این حادثه دلخراش را تسریع بخشند.

وی با بیان اینکه طبق گزارش ها و بازدید میدانی هیچ گونه کمبود تجهیزات وجود ندارد و دولت آمادگی دارد در صورت نیاز بیشتر سایر ظرفیت های خود و سایر دستگاه‌های کشور را بکار گیرد، خاطرنشان کرد: همکاری و حضور به موقع در راستای کمک به آسیب دیدگان حوادث طبیعی و موضوع این چنینی به یک رویکرد در دولت و کشور تبدیل شده و البته اولویت ما همواره تلاش برای پیشگیری از این وقایع تلخ است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با تاکید بر این که با تمام مقصران این حادثه و بخش هایی که در انجام امور نظارتی و صدور مجوزهای ساخت و ساز این مجموعه اهمال و یا خطا کرده اند، برخورد شدید خواهد شد، تصریح کرد: با تشکیل یک کارگروه کارشناسی در دولت و دستگاه های مربوطه دستورالعملی برای نظارت و شناسایی ساختمان های پرخطر در کشور به منظور تخلیه سریع و یا ایمن سازی آنها و تهیه و تدوین می شود.

مخبر: تیم حقیقت یاب تا حصول نتیجه نهایی حادثه آبادان به فعالیت خود ادامه دهد

بیشتر بخوانید:

مخبر از ساکنان و اصناف همجوار با ساختمان متروپل خواست که نگرانی از بابت ضررهای مالی این حادثه نداشته باشند و همکاری لازم‌ را با دستگاهای امدادی و خدماتی انجام دهند تا عملیات جست و جو، آواربرداری و خاکبرداری از این منطقه با دقت به پایان برسد.

وی از وزیر کشور خواست تا تیم حقیقت یاب تا حصول نتیجه نهایی و بررسی ابعاد مختلف این پرونده بدون هیچگونه اغماض به فعالیت خود ادامه دهد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین ضمن تسلیت مجدد به خانواده های جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان تاکید کرد که دولت در کنار این عزیزان است و برای رسیدگی به تمام ابعاد پرونده خاطیان و مقصران این حادثه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

مخبر در ابتدای سخنان خود با اشاره به حس ولایت مداری و عشق خالصانه و عمیق مردم استان خوزستان بویژه خرمشهر و آبادان به ائمه اطهار گفت: مردم این خطه در هشت سال دفاع مقدس دفاع جانانه ای از کشور و انقلاب داشتند و ما هم وظیفه داریم تا آخرین لحظه در کنار مردم خونگرم این منطقه برای کاهش آلام و دردهای آنان پس از این حادثه دلخراش و رسیدگی به پرونده مقصران حضور داشته باشیم.

۲۱۲۱۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخبر: تیم حقیقت یاب حادثه «متروپل» تا دستیابی به نتیجه نهایی، فعالیت کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..