تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطیب جمعه خور و بیابانک : سرود «سلام فرمانده» دشمن را عصبانی و نگران کرده است

حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه های نماز جمعه شهرستان خور و بیابانک افزود: اجرای این سرود هزینه‌هایی که دشمن صرف تغییر تفکر در نسل آینده انقلاب را کرده‌ است ، هدر داد.
وی گفت: سیاست و دین را با هم درآمیخت و هم امام حاضر و هم امام ظاهر را به نسل نوجوان آینده‌ساز شناساند و شدت عصبانیت دشمنان مشخص کرد، بهترین جا برای کار فرهنگی، کار بر روی نوجوانان و آینده‌سازان است.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک با اشاره به چرایی جنگ ترکیبی برعلیه انقلاب اسلامی افزود: یکی از راهبردهای اصلی صهیونیست‌ها به خصوص بعد از ۲۰۰۶برای مقابله با تهدیدات داخلی، تغییر زمین بازی و بازتولید تهدید در زمین رقبا و دشمنان یا همان راهبرد «جنگ در میان جنگ‌ها» بوده است.

خطیب جمعه خور و بیابانک : سرود «سلام فرمانده» دشمن را عصبانی و نگران کرده است

بیشتر بخوانید:

21231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطیب جمعه خور و بیابانک : سرود «سلام فرمانده» دشمن را عصبانی و نگران کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..