تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلخ‌ترین اتفاق برای ستاره دوست‌داشتنی

تلخ‌ترین اتفاق برای ستاره دوست‌داشتنی

زلاتان ایبراهیموویچ امروز در شهر لیون فرانسه زانوی پای چپ خودش را به تیغ جراحان سپرد و باید برای ۷ الی ۸ ماه دور از میادین باشد.

ستاره ۴۰ ساله سوئدی که قراردادی با میلان ندارد به نیم‌فصل نخست فصل بعد نخواهد رسید و هنوز مشخص نیست سرنوشتش چه خواهد شد.

او پس از جشن قهرمانی میلان به شوخی به هم‌تیمی‌هایش گفت که سخنرانی‌اش برای خداحافظی نیست. با این حال شاید مصدومیت طولانی‌مدت باعث شود با توجه به سن و سال ایبرا، او قید عقد قرارداد جدید با میلان را بزند و با دنیای فوتبال وداع کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلخ‌ترین اتفاق برای ستاره دوست‌داشتنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..