تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محور چالوس و آزادراه تهران-شمال یکطرفه شد

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، ایمان محرابی‌نیا اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز جمعه ششم خرداد ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به یکطرفه خواهد شد.

وی افزود: البته مقرر شده بود که این محدودیت‌ترافیکی در محور هراز نیز اجرا شود، اما با توجه به حجم ترافیکی و روان بودن آن، تا این لحظه اجرا نشده است. اما در ابلاغیه قبلی آمده بود که «تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴تا ۲۲امروز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶تا ۲۲همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.»

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: همچنین در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس و در محور هراز تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک سنگینی در محور چالوس و مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده‌های هزارچم، پل زنگوله، گچسر، نساء و آدران، آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه تهران – ساوه محدوده بهمن آباد و محور فشم – تهران وبالعکس حدفاصل حاجی آباد تا رودک برقرار بوده و در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، رینه، آب اسک و پلور ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محور چالوس و آزادراه تهران-شمال یکطرفه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..