تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطیب مسجدالاقصی: ذره‌ای از خاک قدس کوتاه نمی‌آییم / درخواست حماس از فلسطینیان لبنان

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، شیخ یوسف ابوسنینه در خطبه‌های نماز جمعه امروز تأکید کرد که طرح‌های اشغالگران اسرائیلی در مسجدالاقصی از جمله اجازه‌دادن به شهرک‌نشینیان صهیونیست برای انجام آیین‌های تلمودی در صحن‌های این مسجد مبارک باطل است.

وی افزود: مسجدالاقصی نماد اعتقاد ما و کانون قلوب مسلمانان در سراسر جهان است و این مسجد مبارک مکانی کاملا اسلامی است و مشارکت(تقسیم مکانی و زمانی) نمی‌پذیرد.

شیخ یوسف ابوسنینه ضمن هشدار درباره هرگونه تعرض به مسجدالاقصی، خواستار تداوم حضور فلسطینیان در این مسجد و اعتکاف در آن شدند. 

خطیب مسجدالاقصی ابراز اطمینان کرد که محاصره از این سرزمین مقدس برداشته می‌شود و اسرا از آزادی برخوردار خواهند شد.

حضور 30 هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجدالاقصی

اداره اوقاف اسلامی قدس از حضور 30 هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجدالاقصی خبر داد. 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، فلسطینیان نماز جمعه را در میان تدابیر شدید امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی اقامه کردند. 
خطیب مسجدالاقصی: ذره‌ای از خاک قدس کوتاه نمی‌آییم / درخواست حماس از فلسطینیان لبنان
نظامیان صهیونیست در تمامی دروازه‌های مسجدالاقصی، بخش قدیمی شهر قدس، جاده‌ها و خیابان‌های منتهی به این مسجد مستقر شده و تعدادی از خودروهای فلسطینی را متوقف کرده و شماری از جوانان را بازداشت کردند.

درخواست حماس از فلسطینیان لبنان برای مخالفت با راهپیمایی پرچم

اداره فعالیت‌های مردمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در لبنان امروز جمعه فلسطینیان لبنان را به مخالفت با طرح روز یکشنبه آینده شهرک‌نشینان صهیونست در زمینه یورش به مسجدالاقصی فراخواند. 
خطیب مسجدالاقصی: ذره‌ای از خاک قدس کوتاه نمی‌آییم / درخواست حماس از فلسطینیان لبنان
حماس با صدور بیانیه‌ای همچنین تمامی گروه‌ها، نهادها، احزاب و فعالان لبنان را به مخالفت با این طرح اسرائیلی فراخواند.

 هشدار پارلمان عربی درباره پیامدهای برگزاری راهپیمایی پرچم

براساس گزارش پایگاه خبری «المصری الیوم»، پارلمان عربی با صدور بیانیه‌ای درباره پیامدهای خطرناک راهپیمایی موسوم به پرچم از سوی اشغالگران در روز یکشنبه آینده برای امنیت و ثبات منطقه به شدت هشدار داد و آن را به مثابه اقدامی تحریک‌آمیز علیه ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی دانست.
خطیب مسجدالاقصی: ذره‌ای از خاک قدس کوتاه نمی‌آییم / درخواست حماس از فلسطینیان لبنان
در بیانیه پارلمان عربی آمده است: آنچه شهرک نشینان درباره یورش به مسجدالاقصی و انجام مراسم تلمودی و به حرکت درآوردن پرچم‌ها اعلام کرده‌اند به شدت محکوم  و تعدی به مقدسات اسلامی است.

پارلمان عربی از جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی خواست که اقدامات لازم را برای توقف این اقدامات تحریک‌آمیز به عمل آورند و از تبعات این اقدامات اشغالگران و شهرک‌نشینان بر امنیت و ثبات منطقه جلوگیری کنند.

واکنش عکرمه صبری

در همین راستا، پایگاه خبری «فلسطین الیوم» گزارش داد: شیخ «عکرمه صبری»، خطیب مسجدالاقصی امروز جمعه درباره هر گونه تعرض رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی در روزهای آینده هشدار داد و تداوم حضور و اعتکاف فلسطینی‌ها در این مسجد برای پاسداری از آن را خواستار شد.

وی با تأکید بر اینکه اعتکاف در مسجدالاقصی حق هر مسلمانی است، افزود: اعتکاف فقط مخصوص ماه مبارک رمضان نیست و می‌تواند در هر زمان دیگری انجام شود.
خطیب مسجدالاقصی: ذره‌ای از خاک قدس کوتاه نمی‌آییم / درخواست حماس از فلسطینیان لبنان
خطیب مسجد الاقصی تصریح کرد: رژیم اشغالگر حق دخالت در امور مسجد الاقصی و جلوگیری از اعتکاف در آن را ندارد.

وی اظهار داشت: رژیم اشغالگر قبلاً تلاش کرده مسلمانان را از اعتکاف باز دارد و در پی آن درگیری‌هایی رخ داده است. لذا اشغالگران باید دست از مسجدالاقصی بکشند و از درگیری با جوانان و اعتکاف کنندگان فلسطینی خودداری کنند.

این درحالی است که دفتر «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه اعلام کرد که راهپیمایی روز یکشنبه طبق مسیر اعلام شده انجام خواهد شد و تغییری در آن رخ نخواهد داد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطیب مسجدالاقصی: ذره‌ای از خاک قدس کوتاه نمی‌آییم / درخواست حماس از فلسطینیان لبنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..