تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز جمعه اهل سنت ارومیه

امام جمعه اهل سنت ارومیه ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی را محکوم کرد .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی   امام جمعه اهل سنت ارومیه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:تمامی مقامها ومسئولیتها در دنیا اگر برای خدمت به مردم و کسب رضای الهی باشد، موجب سعادت انسان میشود.

ماموستا کلشی نژاد افزود: باید بازاریان و اصناف با رعایت انصاف در کسب و کار از هرگونه احتکار و گرانفروشی خودداری کنند. تامردم در تامین مایحتاج زندگی دچار مشکل نشوند

وی در ادامه با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی، این اقدام را  نشانه ناتوانی دشمنان در برابر اراده و قدر ت امت اسلامی ایران  و آشکارشدن چهره وقیح ترورستی استکبار وحامیان منطقه ای آن دانست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز جمعه اهل سنت ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..