تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کل کل علی دایی و فردوسی پور بر سر بازی تنیس در برنامه فوتبال ۳۶۰ + ویدیو

برنامه فوتبال ۳۶۰ بازگشت دوباره عادل فردوسی پور به یک برنامه ورزشی (فوتبالی) بعد از سال ها دوری از یک برنامه تصویری در قالب مجری بود، دوری که از زمان تعطیل شدن برنامه تحلیلی ورزشی ۹۰ آغاز شد. اولین مهمان این برنامه اینترنتی کسی نبود جز علی دایی ملی پوش سابق تیم فوتبال ایران که حواشی بسیاری در پی داشت. در ویدیویی که به تازگی منتشر شده است، علی دایی و عادل فردوسی پور در مورد بازی تنیس و اینکه چه کسی برنده می شود با هم کل کل می کنند. دایی خطاب به فردوسی پور می گوید که هیچ شانسی در مقابل او ندارد و فردوسی پور نیز می گوید که می تواند به علی دایی آوانس بدهد.

تنیس بازی کردن علی دایی و عادل فردوسی پور + ویدیو

در نهایت این دو توافق می کنند که اگر فردوسی پور برنده شد، علی دایی یک ست کامل لباس تیم لیورپول انگلیس (تیم مورد علاقه فردوسی پور) را به او هدیه بدهد و در مقابل می گوید در صورت برنده شدن حتی به یک جفت جوراب نیز راضی است. در حالی که علی دایی به برد خود بسیار مطمئن به نظر می رسد، در پایان مشخص می شود که فردوسی پور برنده شده است. شوخی این دو بعد از مسابقه نیز ادامه داشته و علی دایی مدعی می شود فردوسی پور به دلیل نداشتن مشغله کاری دائماً در حال پینگ پنگ بازی کردن بوده و آمادگی بیشتری دارد.

تنیس بازی کردن علی دایی و عادل فردوسی پور + ویدیو

در بخشی دیگر از مصاحبه فردوسی پور با علی دایی در برنامه فوتبال ۳۶۰ که دیشب منتشر شد، وی از بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال در مورد شایعات ممنوع الکار شدنش پس از برکناری از تیم ملی فوتبال می پرسد. او می گوید که شایعاتی وجود داشته مبنی بر اینکه علی دایی با چندین تیم باشگاهی ایرانی به توافق رسیده اما اجازه فعالیت فوتبالی به عنوان سرمربی به او داده نشده است. علی دایی در پاسخ می گوید که از ممنوع الکار بودن یا نبودن خودش اطلاعی ندارد اما در این سال ها خیلی پیشنهادهای سرمربیگری به او داده شده و وی خودش نتوانسته با آن ها همکاری کند.

دایی می گوید که شاید در صورت پذیرفتن پیشنهاد این افراد ماجرای ممنوع الکار بودنش عیان می شد اما چون هیچگاه این پیشنهادات را نپذیرفته نمی داند و مشخص نیست که ممنوع الکار بوده یا خیر. وی در ادامه می گوید که حتی اگر ممنوع الکار باشد هم به این موضوع افتخار خواهد کرد زیرا این ممنوع الکاری به خاطر گفتن حرف حق بوده است. علی دایی می گوید که «آویزان این فوتبال» نیست و نمی تواند با هر شرایطی با برخی از افراد کار کند و به همین خاطر از دنیای فوتبال و مربیگری فاصله گرفته است.

بیشتر بخوانید:

انتقاد علی دایی از وضعیت اقتصادی مردم در برنامه «فوتبال ۳۶۰» عادل فردوسی پور + ویدیو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کل کل علی دایی و فردوسی پور بر سر بازی تنیس در برنامه فوتبال ۳۶۰ + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..