تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلنگ ساخت مدرسه رستگاران سنندج بر زمین زده شد

رییس مدارس رستگاران کشور در مراسم آغاز احداث مدرسه رستگاران سنندج، گفت: وحدت و تربیت دانش آموزان با فرهنگی اسلامی از اهداف تاسیس این مدارس است.

آیت الله مشکات تاسیس مدارس رستگاران را در کشور کاری بی بدیل و مهم بیان کرد و گفت: در مدارس رستگاران کشور در حال حاضر حدود ۱۱ هزار دانش اموز مشغول به تحصیل هستند.

لولاچیان عضو جمعیت تعاون اسلامی کشور هم اجرای کار فرهنگی در مدارس را مساوی با برقراری امنیت در جامعه دانست و گفت: تربیت دانش آموزان با آموزه‌های دینی و اسلامی جامعه را در برابر هجمه‌های فرهنگی ایمن خواهد کرد.

امروز همچنین مدرسه رستگاران در شهر کامیاران افتتاح و به بهره برداری رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلنگ ساخت مدرسه رستگاران سنندج بر زمین زده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..