تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطیب جمعه شهرکرد : افراد توانمند عرصه اقتصاد ، سودها را تعدیل کنند تا پاداش الهی بگیرند

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره)اظهار داشت: کسانی که در صدد هستند که به این نظام آسیب برساند منتظر یک بهانه هستند و یک جایی زخم وارد شود، تا بتوانند مشکل ایجاد کنند و در این میان مسائل اقتصادی هم می‌تواند ابزاری برای آسیب‌زدن به نظام شود.

وی به سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دشمن در صدد تخریب نظام است از همین‌رو دولت باید اوضاع اقتصادی را به نحو درستی مدیریت کرد.

امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد:تمام طرح‌ها و اهداف مثبتی که شکست می‌خورد چند علت دارد؛ یکی از این علت‌ها مدیریت ضعیف و دیگری اعمال شیطنت و خیانت دشمنان است.

فاطمی بر ضرورت اعمال مدیریت صحیح در کنترل قیمت‌ها و مهار سیاست‌های افراد سودجو تاکید کرد و گفت: در بحث کنترل قیمت‌ها و تولید باید مدیریت‌ها قوی باشد چرا که در کنار افراد پاکدست و پرهیزکار که در صحنه اقتصاد کار می‌کنند، عده‌ای سودجو نیز پیدا می‌شوند و طمع می‌کنند و باعث می‌شوند اهداف منحرف شود که در همین راستا یا تولید همراه با تقلب همراه می‌شود و یا توزیع بدرستی انجام نمی‌گیرد.

امام جمعه موقت شهرکرد:طرح مردمی‌کردن یارانه‌ها اقتصاد کشور را قدرتمند می‌کند

بیشتر بخوانید:

فاطمی خاطرنشان کرد: از این رو این مسأله مهمی است که باید مدیریت اقتصادی قوی باشد تا از این مقطع نیز به سلامت عبور کنیم.

وی به افراد توانمند عرصه اقتصاد توصیه کرد تا سودهای در نظر گرفته را تعدیل کنند و در دوران سخت اقتصادی کمک مردم داشته باشند و به فکر مردم ضعیف باشند تا اجر و پاداش الهی نصیب آنها شود.

21217




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطیب جمعه شهرکرد : افراد توانمند عرصه اقتصاد ، سودها را تعدیل کنند تا پاداش الهی بگیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..