تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به گواه پیشکسوتان جامعه ورزشی سیستان مهد کبدی است

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران منطقه سیستان ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال در منطقه سیستان، در جهت تحقق مطالبات مردمی و تقدیر از تلاش‌های خالصانه و رضایت بخش این مجاهدان عرصه اطلاع رسانی تصریح کرد: سیستان مهد کبدی است، و این حقیقتی است که همه جامعه ورزشی کشور و حتی کارشناسان در سطح بین‌الملل به آن اذعان دارند. و استعدادهای متعدد درخشان و بدون رقیب در رشته کبدی، از جمله معراج شیخ، و سایر عزیزان که از این دیار کهن برخاسته‌اند، گواه روشنی بر این مدعا هستند.

مسعود دهمرده در ادامه با بیان این مطلب که؛ تمامی خدمات اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک به ورزش محدود نمی‌شود و این اداره همانطور که از نامش پیداست در چهارچوب رسالت‌های قانونی سازمان مرکزی ورزش و جوانان، در راستای تحقق اهداف ارزشمند سازمان و هدایت نسل جوان و بهره‌برداری بهینه از فرصت جوانی جمعیت پویا و آینده‌سازان مملکت اسلامی کارنامه موفقی از خود برجای گذاشته است، خاطرنشان ساخت: اولین خانه جوان در شمال استان، در شهرستان زهک افتتاح شده‌است، و تاکنون تعداد ۲۷ سازمان مردم نهاد در این شهرستان مجوز فعالیت گرفته‌اند، که در خصوص ازدواج، محیط زیست و ورزشهای بومی محلی و غیره فعال هستند.

دهمرده درخصوص وضعیت ورزش کبدی در شهرستان زهک گفت: استعدادهای خوبی در شهرستان زهک داریم که امیدواریم به جایگاه مطلوبی در کشور برسیم. در سه پایگاه خمک، جزینک و زهک در رشته کبدی اقدامات خوبی صورت گرفته است، در خمک ۴۰ کبدی کار بانو فعالیت دارند و همچنین در جزینک حدود ۸۰ کبدی کار. در سال گذشته مسابقات و اردوهایی در این رشته داشته‌ایم، جوانان زهک بعد از چندین سال در استان سوم شدند.

وی در خصوص آخرین وضعیت استادیوم ورزشی زهک عنوان کرد: در پروژه عمرانی احداث استادیوم ورزشی زهک طی دو سال گذشته، کارهای خوبی انجام شده‌است، که تاکنون ۷۰٪ پیشرفت داشته است. چمن مصنوعی نصب و فنس کشی زمین انجام شده و بتن ریزی پیست و سکوهای تماشاچی نیز در حال انجام است. تکمیل کردن سکوها و پروژکتور مخصوص این ورزشگاه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. در سال گذشته قرار بود ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای این مورد اختصاص داده شود که نصف این مبلغ محقق شد. این استادیوم استانداردهای خوبی دارد که امیدوارم به قولهای داده شده در خصوص همکاری در زمینه تکمیل پروژه این استادیوم عمل شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان زهک کمبود سالن ورزشی ۴ هزار نفری استاندارد و مجهز ویژه مسابقات فوتسال را از نیازهای اساسی این شهرستان برشمرد و گفت: در رشته فوتسال در رده‌های سنی مختلف، به استعدادهای خوبی رسیده‌ایم. کمااینکه در سال گذشته با برگزاری مسابقات استانی در رده نونهالان، شهرستان زهک قهرمان استان شد، و به لیگ برتر کشور راه پیدا کرد.
دهمرده همچنین گفت: در رشته دو میدانی شهرستان زهک جزو ۲ تیم اول استان است که این رده را مدیون استعدادیابی و مربی خوب تیم دو میدانی هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک با اشاره به گوشه‌هائی از اقدامات تحسین برانگیز در رشته‌های ورزشی رزمی و دفاع شخصی افزود: در رشته کاراته در رده های سنی مختلف اقدامات خوبی صورت گرفته است و ۵۵ ورزشکار در این رشته ورزشی فعالیت دارند.

وی در مورد توسعه زیرساخت‌های ورزشی روستایی در سطح شهرستان زهک افزود: تاکنون ۲۰ خانه ورزشی روستایی داریم که ۶ روستا دارای چمن مصنوعی هستند که با حمایت بنیاد علوی تا ۶ ماه آینده ۵ زمین چمن دیگر نیز به این تعداد اضافه خواهد شد. در برنامه‌های فرهنگی ورزشی روستایی تا کنون ۱۱۰ برنامه و ۳۰ جشنواره برگزار شده است.

وی در پایان گفت: جام پرچم یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی در سال جاری و پس از فروکش کردن دوران شیوع ویروس منحوس کرونا است، که جهت شرکت در جام پرچم از شهرستان زهک ۱۷۲ تیم حضور دارند که حدود ۱۷۰۰ ورزشکار در مرحله مقدماتی این جام شرکت خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به گواه پیشکسوتان جامعه ورزشی سیستان مهد کبدی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..