تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع پیکر شهید دفاع مقدس بر دوش مردم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، پیکر شهید مصطفی نامور شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس، پس از ۳۷ سال، به شهر مقدس قم برگشت.

طی سه روز گذشته مراسم‌های مختلف در شهر مقدس قم از جمله مراسم قرائت دعای توسل در مسجد مقدس جمکران و قرائت دعای کمیل در حرم حضرت معصومه(س) با حضور پیکر این شهید دفاع مقدس برگزار شده است.

امروز بعد از نماز جمعه قم نیز اقامه نماز بر پیکر شهید به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم در مصلای قدس قم انجام و سپس پیکر شهید بر دوش مردم تا چهارراه شهدا تشییع شد و سپس در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

مصطفی نامور در تاریخ نوزدهم تیرماه ۱۳۴۵ در کربلا به دنیا آمد و در سن ۱۵ سالگی در تاریخ سیزدهم اسفند ماه ۱۳۶۰ در جنگ تحمیلی به عنوان یک بسیجی حضور یافت و ۵ مرحله در نبرد های مختلف نقش آفرینی کرد تا اینکه بیست و سوم آبان ماه ۱۳۶۲ مجروح شد.

در آخرین مرحله بیست و چهارم مرداد ماه ۱۳۶۴ نیز مصطفی نامور در عملیات عاشورای ۲ در منطقه چنگوله بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر و صورت و شکم به درجه رفیع شهادت نائل آمد و و مفقودالاثر شد 

خاطرنشان می‌شود، این شهید در مجموع ۲۷ ماه سابقه حضور در جبهه های حق علیه باطل را دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع پیکر شهید دفاع مقدس بر دوش مردم قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..