تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگاه مبارزە با ترور اقلیم کردستان پ.ک.ک، را در حملە بە دهوک متهم کرد

سازمان ضد ترور اقلیم کردستان نیروهای پ.ک.ک، را در حملە روی دادە بە منطقە آمیدی کە جان باختن دو کودک را به دنبال داشت؛ متهم کرد.

به گزارش بولتن نیوز، در حالی کە برخی از رسانە های اقلیم کردستان از جملە ایستا نیوز و سایت خبری سپید میدیا گزارش دادند کە جنگندە های ارتش ترکیه شامگاه امروز پنج شنبە 5 خرداد / 26 می، منطقە آمیدی از توابع استان دهوک اقلیم کردستان را بە شدت بمباران کردە و در پی این حملە دو کودک 6 و 4 سالە جان خود را از دست داده و یک شهروند غیرنظامی نیز مجروح شده، سازمان ضد ترور اقلیم در بیانیە ای پ.ک.ک را مسئول این حملە معرفی کرد.

در این بیانیە آمدە کە نیروهای پ.ک.ک، دو راکت را بە سوی روستای اردنا از توابع منطقە آمیدی واقع در استان دهوک،شلیک کردە و این حملە موجب جان باختن دو غیرنظامی و مجروح شدن دو تن دیگر شدە است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگاه مبارزە با ترور اقلیم کردستان پ.ک.ک، را در حملە بە دهوک متهم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..