تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضوع ریزش ساختمان در آبادان پیگیری و مسئولان خاطی به شدت مجازات شوند

ریزش ساختمان در آبادان

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ترور شهید خدایی و محکومیت این موضوع، اظهار کرد: موضوع ریزش ساختمان در آبادان باید به شدت پیگیری و مسئولان خاطی باید به شدت محاکمه شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام صادق(ع) در طول امامت خود بار‌ها با جهاد تبیین سبب احیای نظام اسلامی شدند، گفت: انقلاب فرهنگی و تحول فرهنگی در زمان ایشان بسیار مورد توجه بوده و شاگردان زیادی را در این عرصه تربیت کردند.

امام جمعه کرمانشاه به ساختارشکنی و توطئه دشمنان اشاره کرد و افزود: باید مسئولان بکوشند تا لحظه آخر عمر خود انقلابی بمانند و جهاد تبیین یک وظیفه محوری و واجب برعهده ما است.

آیت‌الله علما به دهم خرداد روز جهانی بدون دخانیات اشاره و بیان کرد: ما نسبت به جوانان مسئول هسنیم تا دچار آسیب اجتماعی و اعتیاد نشوند و وظیفه همه ما امروز امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با یادآوری یازدهم خرداد سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، افزود: باید دختران از ایشان در زندگی خود الگو بگیرند و آن حضرت از لحظه ورود به شهر قم تا شهادت و تاکنون موجب برکت و تربیت شاگردان و عالمان زیادی شدند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اگر دارای تربیت اسلامی شویم برکات بسیاری در زندگی نصیب ما می‌شود، گفت: به دهه حج توجه ویژه کنیم و نماز، روزه و فریضه حج اسرار بسیاری در نهان خود دارد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضوع ریزش ساختمان در آبادان پیگیری و مسئولان خاطی به شدت مجازات شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..