تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات تروریستی هیچ خللی در پیشرفت هسته‌ای و موشکی ایران درست نمی‌کند

حسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، ششم خردادماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل، با اشاره به شهادت شهید صیاد خدایی اظهار کرد: در خصوص ترور سرهنگ مدافع حرم شهید صیاد خدایی چند مطلب لازم التوجه است اول اینکه این گونه ترورها تاثیری در پیشرفت هسته‌ای و پیشرفت موشکی ایران درست نمی‌کند و بر سیاست خارجی ایران نیز هیچ تأثیری ندارد بنابراین به اسرائیل می‌گوییم با این جنایت‌ها قطعاً عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.

وی ادامه داد: دوم اینکه هدف اسرائیل از این ترور ایجاد خلل در مذاکرات هسته‌ای است هر وقت مذاکرات به نقطه مثبت می‌رسد اسرائیل جنون پیدا می‌کند این رژیم خون خوار می خواهد با این ترور، ایران را به عکس العمل وا دارد و زحمات مذاکرات را پنبه کند و لذا اذناب اسرائیل در منطقه در رسانه‌های مکتوب و مجازی به شدت ایران را تحریک می‌کنند و می‌گویند اسرائیل به طور مدام دانشمندان و فرماندهان شما را ترور می‌کنند چرا شما انتقام نمی‌گیرید؟ همه آنها بدانند انتقام این عزیزان قطعاً گرفته خواهد شد اما ایران در دام اسرائیل نخواهد افتاد خویشتن داری ایران در این ماجرا قابل تحسین است.

امام جمعه اردبیل با اشاره به شرارت های اسرائیل در کشورهای مختلف خاطرنشان کرد: سوم اینکه اسرائیل به طور مکرر در کشورهای دیگر مرتکب ترور می شود حال سوال این است که  این مجرم این جرات را از کجا به دست آورده است؟در وهله اول او این جرات را از آمریکا و اروپا که پشت سر او ایستاده‌اند گرفته است سیاست مداران آمریکا و اروپا به طور مکرر می‌گویند امنیت اسرائیل امنیت ماست و به تعبیر خانم مرکل هر کس در دنیا نفس می‌کشد باید اسرائیل را به رسمیت بشناسد! و در وهله دوم تمام کشورهای اسلامی که اقدام به عادی سازی روابط با اسرائیل کرده‌اند مقصر و شریک خون قربانیان ترور اسرائیل هستند.

عاملی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در مورد ترورهای اسرائیل افزود: چهارم اینکه سکوت مجامع بین‌المللی مخصوصاً آمریکا و اروپا در این گونه ترورها یک فاجعه بزرگ است اگر ایران به این ترورها دست می زد طوفان به پا می‌کردند ننگ و عار بر شما که انسان‌ها را طبقه بندی و دسته‌بندی کرده‌اید و با این حال باز هم سنگ حقوق بشر را به سینه خود می‌زنید.

وی گفت: پنجم اینکه انتخاب یک سرهنگ مدافع حرم خیلی معنی دارد معلوم می‌شود که شکست آنها در سوریه از ایران بسیار سنگین بوده است هنوز ابعاد اهمیت شکست داعش و اربابان داعش در سوریه برای دنیا معلوم نشده است برنامه‌ریزی دشمن در طراحی داعش بسیار وحشتناک بود آنها جماعتی را برای پیاده کردن منویات شوم خود انتخاب کرده بودند که شیعه را دشمن درجه اول خود می‌دانستند و گفتند ما با اسرائیل کار نداریم حضرت مهدی با آنها جنگ خواهد کرد اسرائیل نیز از آنها به طور ویژه حمایت می‌کرد و مجروحین آنها در بیمارستان‌های اسرائیل مداوا می‌شدند روسای آنها با خواندن آیه «قَاتِلُوا الَّذِينَ يَلُونَكُمْ مِنَ الْكُفَّارِ» می‌گفتند مراد از این آیه رافضی‌ها هستند مفتی آنها می‌گفت: آرزوی ما شنیدن صدای شر شر خون ۳۰۰ میلیون شیعه دنیاست مفتی دیگر آنها می‌گفت آرزوی ما این است که بعد از کشتن تمام شیعه‌ها آنها را به چرخ گوشت
بدهیم و گوشت آنها را جلوی سگ‌ها بریزیم مرغ یکی از داعشی‌های ایران در خانه همسایه که شیعه بود چند عدد گندم خورده بود داعشی گفته بود این مرغ دیگر نجس و خوردن آن حرام است! جماعتی با این افراطی‌گری اگر پایشان به ایران می‌رسید معلوم بود چه جنایت هولناکی رخ می‌داد شعار آنها در سوریه این بود: ایها الروافض جئناکم بالذبح جئناکم بالذبح! شعار آنها این بود: الروافض انجس من الیهود! و می گفتند العلوی الی التابوت و الدروزی الی بیروت!.

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مهم این بود که از ۸۰ کشور تروریست تشنه به خون شیعه را جمع کرده و تا پای دیوار کاخ بشار اسد رسیده بودند اگر مدافعان حرم و در راس آن‌ها سردار سلیمانی نبود در عرض چند ساعت سوریه سقوط می‌کرد سقوط عراق بعد از آن حتمی و قطعی بود آن گاه سیل تروریست وهابی داعشی به ایران سرازیر می‌شد هم حرم ائمه ویران می‌شد و هم حمام خون در ایران راه می‌افتاد به دنبال آنها هواپیمای آمریکایی، اروپایی، اسرائیلی و مرتجعین عرب به پرواز در می‌آمدند و  ایران را به تل خاکستر تبدیل می‌کردند تا هم اسرائیل نفس راحت بکشد و هم امنیت انرژی در خاورمیانه کاملاً تامین شود و این گونه طرح جدید خاورمیانه عملیاتی می‌شد.

امام جمعه اردبیل با بیان نکاتی در مورد دیدار اخیر نمایندگان با مقام معظم رهبری تصریح کرد: بعضی از سخنان نص نیست قابل تاویل است سخن نص تاویل ندارد و فصل‌الخطاب است سخنان این هفته مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان محترم مجلس نص بود در اینکه نمایندگان محترم نباید در عزل و نصب ها دخالت بکنند و استقلال قوای سه گانه باید به طور کامل رعایت شود ایشان فرمودند «واقعاً نباید دخالت کنید در انتصابات» سپس به طور بسیار شایسته تبعات و لوازم فاسده دخالت نمایندگان در انتصابات را بیان فرمودند آقای قالیباف هم مطلبی را به مقام معظم رهبری منتقل کردند که بسیار محل سوال است و آن ناراحتی نمایندگان مجلس از اظهارات مقام معظم رهبری بود که چرا حضرت آقا فرموده که نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند اظهار ناراحتی از منویات رهبری بسیار بسیار سنگین است  و معنای خاصی دارد.

آیت الله عاملی ادامه داد: معلوم است که حضرت آقا از این سخن بسیار ناراحت بوده که آن را آشکار کرد با اینکه آقای قالیباف آن را در اندرون به اطلاع حضرت آقا رسانده بود امام جمعه اربیل در خاتمه با ارائه پیشنهادی خطاب به مجلس شورای اسلامی گفت: چقدر عالی می شود که نمایندگان مجلس فرمایش این هفته مقام معظم رهبری در خصوص عدم دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها را به یک‌ مصوبه تاریخی تبدیل کنند و با این اقدام در تاریخ سیاسی ایران نام ماندگار پیدا کنند.

وی افزود: من اعتقاد دارم که سیستم انتخاباتی ایران، نماینده را مدیون می‌کند و تا این مدیونیت وجود دارد دخالت وجود خواهد داشت در آینده در این خصوص بایستی بیشتر صحبت بکنیم.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات تروریستی هیچ خللی در پیشرفت هسته‌ای و موشکی ایران درست نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..