تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه اهواز: افراد زیر آوار، فرزندان ما هستند/ لزوم برخورد قاطع با مقصران حادثه آبادان

امام جمعه اهواز گفت: همه کسانی که زیر آوار هستند فرزندان ما هستند و باید با مقصران حادثه آبادان قاطعانه برخورد شود.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: حادثه‌ای که در آبادان رخ داد بسیار تاسف‌بار است و ضمن تسلیت به همه مصیب‌دیدگان می‌خواهیم که با مقصران حادثه با جدیت برخورد شود.

وی با اشاره به حضور شبانه‌روزی مسئولین در محل حادثه گفت: از همان ساعات اولیه روز حادثه ریزش ساختمان در آبادان مقام معظم رهبری دستور پیگیری دادند و وزیر کشور و مسئولین استانی در آن محل در کنار مردم مستقر هستند.

امام جمعه اهواز با تقدیر از تلاش‌های مردمی در محل حادثه بیان کرد: آواربرداری کاری تخصصی و زمان‌بر است و افراد متخصص زیادی برای انجام این کار از سراسر استان خوزستان بسیج شده‌اند و از نظر امکانات کمبودی وجود ندارد. بهتر است مردم این کار را به متخصصان واگذار کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: همه کسانی که زیر آوار هستند فرزندان ما هستند و دولت تاکید دارد که این کار با حساسیت دنبال ‌شود.

وی افزود: مردم عزیز باید از تجمع در محل حادثه بپرهیزند و اجازه دهند امدادگران و آتشنانان و افراد باتجربه اقدامات تخصصی خود را انجام دهند.

امام جمعه اهواز گفت: لازم است اخبار مربوط به حادثه ریزش ساختمان توسط یک سخنگوی واحد به اطلاع افکار عمومی برسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم نظارت قاطعانه و جدی بر بازار تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های نظارتی باید ضمن شناسایی محتکران و دلالان، با آنها برخورد قانونی کنند.

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه اهواز: افراد زیر آوار، فرزندان ما هستند/ لزوم برخورد قاطع با مقصران حادثه آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..