تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 کشته در سقوط وانت بار به دره ای در ارومیه / 13 نفر مصدوم شدند

به گزارش رکنا، امیر جعفر زاده با اعلام این خبر گفت: مقارن ساعت 10 و 39 دقیقه امروز، در پی اعلام حادثه در بخش صومای برادوست ارومیه، روستای گل شیخان در نقطه صفر مرزی ایران و ترکیه عوامل امدادی پایگاه امدادونجات جمعیت هلال احمر سرو  بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و نسبت به ارزیابی و رهاسازی حادثه دیدگان اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به تعداد زیاد حادثه دیدگان در این واژگونی اضافه کرد: با توجه به شدت حادثه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمرمرکز استان به همراه معاونت امداد و نجات استان نیز  اعزام شدند وسه نفراز مصدومان را توسط آمبولانس های جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند.

انتقال مصدومین به مراکز درمانی

وی افزود: سه مصدوم دیگر  هم برای دریافت مراحل درمانی تحویل نیروهای اورژانس شدند و بقیه مصدومان توسط خودروهای روستاییان به مراکز درمانی منتقل شدند.

جعفر زاده تصریح کرد: امدادگران سه جان باخته‌ این حادثه را پس از رهاسازی تحویل مراجع مربوطه دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر عنوان کرد: دو دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودروی کمک دار فرماندهی، یکدستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس در این حادثه به مصدومین خدمات رسانی کردند و همچنین تیم امداد هوایی هم برای هرگونه احتمال مداخله در امدادرسانی به حالت آماده باش درآمده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 کشته در سقوط وانت بار به دره ای در ارومیه / 13 نفر مصدوم شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..