تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اژه ای: تحت تعقیب قرار گرفتن متخلفان حادثه آبادان

اژه‌ای گفت: هر دستگاه یا نهادی که در اتفاق آبادان مقصر باشد تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران: رئیس قوه قضایه که در سفری از پیش تعیین نشده به پیشوا و شرکت در نماز جمعه در مصاحبه خبرگزاری صدا و سیما افزود: قوه قضاییه در همان لحضه اول وارد شد و کسانی که در نگاه اول مقصر قلمداد می‌شدند و قصور و تقصیری داشتند بلافاصله تحت تعقیب قرار گرفتند و بعضی از آن‌ها بازداشت شدند.
حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای گفت: همه جوانب از لحاظ فنی بررسی می شود و کارشناسان از لحاظ فنی باید نظر بدهند.

اژه ای افزود: اگر هر یک از دستگاه‌ها مسئولیتی داشته یا هر فردی یا هر تشکیلاتی که حتی از خود قوه قضاییه باشد وظایف خود را انجام نداده باشند این باید دنبال شود به گونه‌ای که تکرار نشود.
رئیس قوه قضاییه در پیشوا گفت: این مسئله باید به نحوی همه جانبه بررسی شود و دولت نیز کار گروهی تعین کرده است انشالله این کارگروه تشکیل شود و گزارش به قوه قضاییه داده و ارسال شود.
رئیس قوه قضاییه در پایان به زیارت مزار حضرت جعفربن موسی ع برادر امام رضاع در پیشوا مشرف شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز (جمعه ششم خرداد) همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پس از بازدید ۴ ساعته از زندان زنان قرچک، با حضور در مصلی حرم مطهر جعفربن‌ موسی (ع) واقع در شهرستان پیشوا در جنوب شرق استان تهران، در نماز جمعه این شهرستان حضور یافت و از نزدیک با مردم و نمازگزاران گفت‌وگو کرد و به استماع مسائل و مشکلات آنها پرداخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اژه ای: تحت تعقیب قرار گرفتن متخلفان حادثه آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..