تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ۴۲ پروژه ورزشی درون مدرسه‌ای در استان کردستان

اسماعیل زارعی کوشا در مراسم کلنگ زنی ۴۲ پروژه ورزشی درون مدرسه‌ای در استان کردستان، گفت: حرکت بر اساس برنامه و کار‌های مطالعاتی در تمامی بخش‌ها یکی از نیاز‌های ضروری در استان به شمار می‌رود.

او گفت: هرجا در کشور بر اساس برنامه و چشم انداز حرکت نکرده ایم، مشکلات زیادی در بخش‌های مختلف به وجود آمده است.

استاندار کردستان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یکی از اسناد بالادستی باید محور فعالیت‌های ما قرار گیرد و اجرایی کردن آن زمینه ساز رشد و توسعه در بخش‌های مختلف تعلیم و تربیت کشور است.

او می گوید:  موضوع توسعه فضای ورزشی درون مدرسه‌ای یک مسئله بسیار مهم است و باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

زارعی کوشا گفت: سرانه فضای ورزشی در مدارس استان کردستان بسیار پایین است که این میزان سرانه به هیچ عنوان متناسب با توانمندی‌ها و استعداد‌های استان کردستان نیست و امیدواریم که با یک برنامه ریزی مناسب شاهد رشد سرانه باشیم.

به گفته او: برنامه ریزی متناسب با ظرفیت‌ها و استعداد‌های استان کردستان ضروری است و توسعه فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای باید متناسب با ظرفیت‌ها و استعداد‌های هر شهرستان و منطقه صورت گیرد.

استاندار کردستان می گوید: انشالله با هزینه این اعتبارات زمینه برای جبران بخش زیادی از کمبود‌ها در مدارس استان فراهم شود.

در ادامه و به صورت همزمان کلنگ احداث ۴۲ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای شامل هفت سالن سرپوشیده سقف بلند و ۳۵ زمین چمن مصنوعی در سراسر استان کردستان بر زمین زده شد و قرار است این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ۴۲ پروژه ورزشی درون مدرسه‌ای در استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..