تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی به دنبال برهم زدن نظم بازار هستند

ساعت: 14:15 منتشر شده در مورخ: 1401/03/06 شناسه خبر: 1841873

آیت الله نورمفیدی گفت: در شرایط فعلی دولت ناچار به اجرای اصلاحات اقتصادی بود ولی برخی به دنبال برهم زدن نظم بازار هستند و دولت و دستگاه قضائی باید فکری برای آن کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) اظهار کرد: منصور در ستم زیادی به امام صادق(ع) کرد ولی این امام همام معارف اسلامی را در این شرایط منتشر کردند و امروز پا هر چه داریم از این امام صادق(ع) داریم.
امام جمعه گرگان به میلاد حضرت معصومه (س) اشاره گرد و ادامه داد: تکریم و شخصیت دادن به دختران در روایت ها تاکید شده و محبت و تکریم دو اصلی است که در روایات از ائمه اطهار(ع) به ما تاکید شده است.
نورمفیدی ضمن تسلیت به مردم آبادان گفت: به بازماندگان حادثه تسلیت می گویم و باید نظام مهندسی و شهرداری و دستگاه های نظارتی مراقب باسند دیگر چنین حوادثی رخ ندهد.
وی افزود: حادثه آبادان بسیار تلخ بود و ۱۸ نفر در آن جان باختند و همچنین بیش از ۳۷ نفر مجروح شدند و باید منشا حادثه بررسی شود و با مقصران آن برخورد کنند.

این مقام مسئول به گرانی بازار اشاره کرد و گفت: دولت ناچار بود که چنین تصمیمی را بگیرد ولی برخی در تلاش هستند که وضعیت بازار را بهم بریزند و باید دولت و قوه قضائیه وارد عمل شوند و فکری برای ان کنند.
نورمفیدی گفت: باید همه مسئولان دست به دست هم بدهند و این شرایط را کنترل کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی به دنبال برهم زدن نظم بازار هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..