تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط وانت به دره در نقطه صفر مرزی با ۱۶ مسافر؛ ۳ کشته و ۱۳ مصدوم

امیر جعفرزاده روز جمعه افزود: در پی اعلام حادثه در بخش صومای برادوست ارومیه، روستای گل شیخان در نقطه صفر مرزی ایران و ترکیه عوامل امدادی پایگاه امدادونجات جمعیت هلال احمر سرو بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و نسبت به رهاسازی حادثه دیدگان اقدام کردند.

وی با اشاره به تعداد زیاد حادثه دیدگان در این واژگونی بیان کرد: با توجه به شدت حادثه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر مرکز استان به همراه معاونت امداد و نجات استان نیز اعزام شدند و سه نفراز مصدومان را توسط آمبولانس های جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند.

وی افزود: سه مصدوم دیگر هم برای دریافت مراحل درمانی تحویل نیروهای اورژانس و بقیه مصدومان توسط خودروهای روستاییان به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی اضافه کرد: امدادگران سه جان باخته‌ این حادثه را پس از رهاسازی تحویل مراجع مربوطه دادند.

وی ادامه داد: در این حادثه افرادی که برای جمع آوری گیاهان کوهی با یک دستگاه وانت باری عازم ارتفاعات شده بودند، گرفتار حادثه شدند.

۲دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودروی کمک دار فرماندهی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس در این حادثه به مصدومین خدمات رسانی کردند و همچنین تیم امداد هوایی هم برای هرگونه احتمال مداخله در امدادرسانی به حالت آماده باش درآمد.

حادثه در محل صعب العبور و با دسترسی سخت انجام گرفت.

بیشتر بخوانید:

تصادف مرگبار در یکی از بزرگراه‌های تهران؛ باز هم کیسه‌ هوا باز نشد تصادف زنجیره‌ای عجیب ووحشتناک بر اثر لیز خوردن چند خودرو

۴۷۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط وانت به دره در نقطه صفر مرزی با ۱۶ مسافر؛ ۳ کشته و ۱۳ مصدوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..