تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه اپل آیدی را تغییر دهیم؟

داشتن اپل آیدی برای هر کاربر آیفون یک امر ضروری و ساختن آن از اولین اقدامات پس از خرید آیفون محسوب می‌شود. چراکه حداقل کاری که بدون داشتن اپل آیدی انجام شدنی نیست، نصب اپلیکیشن است. بنابراین هنگامی که برای اولین بار آیفون یا هر دستگاه اپل دیگری را راه‌اندازی می‌کنید، از شما خواسته می‌شود که یک اپل آیدی جدید بسازید یا در صورت دارا بودن یک اپل آیدی، آن‌را وارد کنید

وقتی شما یک اپل آیدی جدید می‌سازید، آدرس آن همان ایمیلی است که در هنگام ثبت‌نام از آن استفاده کرده‌اید و می‌تواند یک آدرس ایمیل مانند yourname@gmail.com یا هر آدرس ایمیل شخص ثالث یا یک آدرس ایمیل اپل مانند icloud.com@ یا me.com@ یا mac.com@ باشد. بنابراین ممکن است در شرایطی نیاز به تغییر آن داشته باشید؛ برای مثال هنگامی که قصد دارید سرویس ایمیل اصلی خود را تغییر داده یا آن‌را حذف کنید، حتماً باید آدرس آن را در اپل آیدی خود نیز تغییر دهید. درغیراین‌صورت ممکن است درخواست‌های تأیید حساب یا سایر اطلاعات مهم اپل را از دست بدهید یا در هنگام بازیابی حساب خود دچار مشکل شوید.

افزون‌براین ممکن است برخی افراد بیش‌از یک اپل آیدی هم داشته باشند، اما برای راه‌اندازی و استفاده از امکانات iOS، کافی است یکی از آن‌ها به‌عنوان اپل آیدی اصلی دستگاه تنظیم شود؛ بنابراین اگر کاربران تمایل به استفاده از اپل آیدی ثانویه داشته باشند، لازم است آن‌را به‌عنوان اپل آیدی پیش‌فرض دستگاه تنظیم کرده یا به‌عنوان حساب فرعی به دستگاه خود اضافه کنند. در این مقاله قصد داریم به‌نحوه‌ی تغییر شناسه‌ی اپل آیدی، تغییر اپل آیدی پیش‌فرض و افزودن اپل آیدی‌های بیشتر به دستگاه بپردازیم، پس زومیت را تا پایان این آموزش همراهی کنید.

عناوینی که در این مقاله خواهید خواند: تغییر اپل آیدی فعال در آیفون

یکی از دلایل تغییر اپل آیدی فعال آن است که هنگام ورود به یک اپل آیدی متفاوت می‌توانید محتوای موجود در آیفونتان را با داده‌های آیکلاد مرتبط با اپل آیدی دیگر ادغام کنید. بنابراین اگر از اپل آیدی کاری خارج شده‌اید و می‌خواهید مخاطبان کاری خود را در آیفون نگه دارید، آن‌ها را در آیفون خود ذخیره کنید و پس از ورود به اپل آیدی شخصی آن‌ها را ادغام کنید. برای این کار درابتدا باید از اپل آیدی فعلی خود خارج شوید:

برنامه Settings را باز کنید. روی اپل آیدی خود در بالای صفحه ضربه بزنید. پایین بروید و روی Sign Out ضربه بزنید.

تغییر شناسه (یا ایمیل) اپل آیدی با آیفون

اگر حساب‌های متفاوتی برای آیکلاد، آیتونز و اپ استور دارید، روی Sign out of iCloud ضربه بزنید. در غیر این صورت به مرحله بعد بروید. رمز عبور مرتبط با اپل آیدی خود را وارد کنید. درصورتی‌که رمزعبور اپل آیدی که قصد تغییر آن را دارید، فراموش کرده‌اید باید رمزعبور خود را ریست کنید یا به سؤال‌های امنیتی پاسخ دهید. به شما توصیه می‌کنیم برای امنیت هرچه بیشتر مقاله‌ی مرتبط: از اپل آیدی‌های کارتی استفاده نکنید یا حتماً پاسخ سوالات و تاریخ تولد مربوط به اپل آیدی کارتی را در جایی ذخیره کنید. برای Find My iPhone روی Turn Off ضربه بزنید. در بخش Keep a copy of که دسته‌های مختلفی مثل Calendars، Contacts و ... وجود دارند، هر دسته‌ مدنظر را برای هر داده‌ای که می‌خواهید به‌صورت محلی در آیفون ذخیره کنید، روشن کنید. به یاد داشته باشید، وقتی حساب کاربری را تغییر می‌دهید، داده‌های آیفون شما با داده‌های اپل آیدی جدید ادغام می‌شود. روی Sign Out ضربه بزنید و برای تأیید خروج از سیستم، دوباره روی Sign out ضربه بزنید.

تغییر شناسه (یا ایمیل) اپل آیدی با آیفون-۲

اکنون که از اپل آیدی قبلی خارج شدید می‌توانید با یک اپل آیدی دیگر وارد دستگاه اپل خود شوید:

در Settings روی Sign in to iPhone ضربه بزنید.

ورود با اپل آیدی جدید

روی Email ضربه بزنید و آدرس ایمیل اپل آیدی جدیدتان را وارد کرده و سپس رمزعبور آن را تایپ کنید. اگر می‌خواهید داده‌های آیفون خود را با حساب آیکلاد مرتبط با اپل آیدی جدید ادغام کنید، روی Merge ضربه بزنید. اگر نمی‌خواهید محتوای آیفون در آیکلاد حساب جدیدتان آپلود شود، روی Don't Merge ضربه بزنید.

ورود با اپل آیدی جدید-۲

تغییر شناسه (یا ایمیل) اپل آیدی با کامپیوتر

اگر دیگر از آدرس ایمیلی که برای اپل آیدی خود ثبت کرده‌اید، استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن را تغییر دهید تا بااین کار دسترسی به مخاطبان و سایر اطلاعات حساب خود را از دست ندهید. برای تغییر اپل آیدی به آدرس ایمیل دیگر:

به appleid.apple.com بروید و وارد شوید. در بخش Sign-In and Security باید Apple ID را انتخاب کنید. غییر شناسه (یا ایمیل) اپل آیدی آدرس ایمیلی را که می‌خواهید به‌عنوان اپل آیدی جدیدتان استفاده کنید، وارد کنید.

غییر شناسه (یا ایمیل) اپل آیدی

Change Apple ID را انتخاب کنید. اگر اپل آیدی خود را به آدرس ایمیل شخص ثالث تغییر داده‌اید، ایمیل خود را برای کد تأیید بررسی کنید، سپس کد را وارد کنید. اگر از سرویس‌هایی مانند iCloud یا Messages برای اشتراک‌گذاری با دوستان و همکاران خود استفاده می‌کنید، با اپل آیدی به‌روزشده خود وارد آن سرویس‌ها شوید. اگر نمی‌توانید اپل آیدی خود را تغییر دهید اگر بخواهید اپل آیدی خود را به آدرس ایمیل icloud.com@ که در سی روز گذشته ایجاد شده است تغییر دهید، از شما خواسته می‌شود که بعداً دوباره امتحان کنید. مقاله‌‌های مرتبط: اگر پیامی می‌بینید که می‌گوید نشانی ایمیلی که می‌خواهید استفاده کنید دردسترس نیست (isn't available) یا اکنون در حال استفاده است (already in use)، بررسی کنید که آیا قبلاً از آن آدرس ایمیل با اپل آیدی دیگری استفاده کرده‌اید یا خیر. برفرض اینکه شما یا یکی از اعضای خانواده زمانی از آن آدرس ایمیل استفاده کرده‌‌اید و حالا اصرار بر استفاده از همان ایمیل دارید، باید آن را از حسابی که اکنون در آن ثبت‌ شده است حذف کرده و سعی کنید در حساب جدیدتان از آن استفاده کنید. در برخی کشورها یا مناطق، می‌توانید از شماره تلفن خود به‌عنوان اپل آیدی استفاده کنید. اما اگر اپل آیدی شما یک آدرس ایمیل باشد، نمی‌توانید آن را به شماره تلفن تغییر دهید. تغییر شناسه (یا ایمیل) اپل آیدی در آیفون برای تغییر اپل آیدی ازطریق تنظیمات آیفون مراحل زیر را دنبال کنید: برنامه Setting را در دستگاه خود باز کنید. روی نام خود که بالای صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود و اپل آیدی شما زیر آن نوشته شده است، ضربه بزنید. Name, Phone Numbers, Email را انتخاب کنید. برای امکان دسترسی ممکن است لازم باشد که رمزعبور خود را وارد کنید.

تغییر اپل آیدی فعال روی آیفون

در جایی که نوشته است Reachable At روی دکمه آبی Edit ضربه بزنید. روی علامت قرمز منها «-» که در کناراپل آیدی شما ظاهر می‌شود، ضربه بزنید. یک دکمه قرمز Delete در کنار آدرس ایمیل ظاهر می‌شود. روی Delete و سپس Continue ضربه بزنید. اگر از شما خواسته شد برای ادامه باید به سوالات امنیتی پاسخ دهید.

How to change your Apple ID on an iPhone

در صفحه‌ بعدی می‌توانید آدرس ایمیل را وارد کنید. اگر یک پنجره برای گرفتن تأییدتان ظاهر شد، روی Allow ضربه بزنید و کدی را که در دستگاهتان ظاهر می‌شود، وارد کنید. آدرس ایمیل جدید خود را وارد کرده و روی Next ضربه بزنید. اکنون اپل آیدی جدید شما باید ذخیره شود.

تغییر اپل آیدی فعال روی آیفون-۳

در آدرس ایمیل جدیدتان به‌دنبال ایمیل تأیید اپل بگردید. برای تکمیل تغییر اپل آیدی باید ایمیل را تأیید کنید.

توجه داشته باشید اگر اپل آیدی خود را به آدرس ایمیل اپل تغییر دهید، در آینده نمی‌توانید آن را به آدرس ایمیل شخص ثالث برگردانید. به گفته اپل آدرس ایمیل شخص ثالثی که قبلاً استفاده می‌کردید در حساب اپل آیدی شما به‌عنوان یک ایمیل اضافی ظاهر می‌شود.

هنگامی که در حال ویرایش اپل آیدی خود هستید، می‌توانید شماره تلفن یا آدرس ایمیل را نیز به حساب خود اضافه یا از آن حذف کنید.

افزودن اپل آیدی ثانویه یا حساب آیکلاد در آیفون

این امکان وجود دارد که برای مواردی مانند ایمیل، مخاطبان و یادداشت‌ها از بیش از یک اپل آیدی در دستگاهتان استفاده کنید. درواقع می‌توانید برای مقاصد مختلفی مثل استفاده شخصی و کار از چندین اپل آیدی استفاده کنید. برای این کار:

به Settings بروید و یکی از موارد Notes ،Mail ،Contacts ،Calendar یا Reminders را انتخاب کنید. سپس روی Accounts ضربه بزنید.

افزودن اپل آیدی ثانویه با حساب آیکلاد

روی Add Account ضربه بزنید. iCloud را انتخاب کنید. ایمیل اپل آیدیتان را تایپ کنید و روی Next ضربه بزنید. رمز عبور خود را تایپ کنید و روی Next ضربه بزنید. پس از تأیید اطلاعات خود، سرویس‌هایی را که می‌خواهید روشن کنید، انتخاب کنید.

افزودن اپل آیدی ثانویه با حساب آیکلاد-۲

***

امیدواریم این مقاله آموزشی برای شما کاربردی بوده باشد. اگر سوالی در مورد تغییر اپل آیدی یا افزودن اپل آیدی جدید به آیفون دارید یا هنگام انجام مراحل ذکرشده در مقاله به مشکل برخورد کردید، سؤال‌های خود را با ما و کاربران زومیت در میان بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه اپل آیدی را تغییر دهیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..