تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنگره بزرگداشت شهدای روحانی استان سمنان

کنگره بزرگداشت ۱۱۳ شهید روحانی استان سمنان همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شاهرود آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان ، همزمان با برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور در قم ، کنگره استانی بزرگداشت شهدای روحانی استان سمنان نیز در شاهرود در حال برگزاری است.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی نماینده، ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان گفت:استان سمنان سه هزار و ۹۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده که از این تعداد ۱۱۳ نفر شهدای روحانی رهستند و ۱۰ نفر از آنها جاوید الاثرند.

در این مراسم ۳۰ کتاب و مستند از زندگی شهدای طلبه استان سمنان ارائه می‌شود 

این کنگره هم اکنون با حضور گروه‌های مختلف مردم نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان در مصلای شاهرود در حال برگزاری است

کنگره بزرگداشت شهدای روحانی استان سمنان کنگره بزرگداشت شهدای روحانی استان سمنان کنگره بزرگداشت شهدای روحانی استان سمنان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنگره بزرگداشت شهدای روحانی استان سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..