تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئول حقوقی فدراسیون: کانادا باید ۶۰۰ هزار دلار غرامت بدهد / می‌توان قرارداد را افشا کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طرفداری: مسئول حقوقی فدراسیون از حواشی لغو بازی ایران و کانادا می گوید.

صفی‌ الله فغانپور از عملکرد فدراسیون فوتبال در موضوع قرارداد با کانادا انتقاد کرده است.

صفی‌ الله فغانپور درمورد شرایط دریافت غرامت از کانادا پس از لغو بازی با تیم ملی این کشور اظهار داشت: دوستان ما در مصاحبه‌های مختلف گفتند اگر ما به کانادا نرویم، باید غرامت بدهیم. طبیعی است اکنون که فدراسیون کانادا بازی را لغو کرده باید غرامت بدهد.

وی درمورد اینکه آیا بند دریافت خسارت در قرارداد وجود دارد و یا مبلغی برای پرداخت خسارت دیده شده است، گفت: در قرارداد خسارت دیده شده اما مبلغی دیده نشده است. قرار بود کانادا برای این بازی 400 هزار دلار به ما پرداخت کند و کمترین حدش این است که همین مبلغ را به ما به عنوان خسارت بدهد. شاید هم با هزینه رفت و آمد، این مبلغ به 600 هزار دلار برسد.

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا با توجه به ادعای کانادایی ها مبنی بر لغو شدن بازی به دلیل امتناع بازیکنان کانادا برای بازی نکردن با ایران، آیا دریافت این مبلغ ارزش دارد، توضیح داد: ارزش ندارد اما قراردادی است که تنظیم شده است. ما معمولا برای همه بازی‌های تدارکاتی پول پرداخت کردیم اما برای بازی با کانادا این مبلغ حداقلی را در نظر گرفتند.

فغانپور درخصوص اینکه در زمان امضای قرارداد قرار نبوده بازی لغو شود و باید شدیدترین بندها را برای لغو بازی در نظر می‌گرفتیم و اکنون این ادعای طرف مقابل توهین بزرگی به فوتبال و مردم ما است، توضیح داد: این موضوع را قبول دارم، اما در پاسخ به ادعای میهمان برنامه ورزشگاه( فیروز کریمی) باید بگویم تا زمانیکه موضوع را به واحد حقوقی فدراسیون ارجاع ندهند، نمی‌تواند وارد بحث شود. به عنوان مسئول امور حقوقی فدراسیون، تا وقتی بحثی را به من ارجاع ندهند، نمی‌توانم وارد ماجرا شوم. درمورد همین بحث بازی با کانادا هم به اندازه‌ای که به من ارجاع می‌دهند باید اظهار نظر کنم. اگر رئیس و دبیرکل فدراسیون، موضوع را به من ارجاع ندهد، نمی‌توانم خودسرانه وارد بحث شوم.

وی افزود: اگر می‌گویم در جریان قرارداد نیستم و با من مشورت نکرده‌اند، جزو اختیارات سرپرست فدراسیون است که با من موضوع را در جریان بگذارد. دوستان پس از امضا قرارداد بازی با کانادا آن را به من ارجاع داده و نظرخواهی کردند. به رئیس و دبیرکل فدراسیون نامه مکتوب نوشتم و جلسات متعددی گذاشتم. گفتم می‌خواهم کمک کنم تا رو به روی قاضی قرار نگیرید. اگر با من مشورت کنید، مشکل‌تان حل می‌شود. به آنها گفتم به خاطر شغل و حقوق به فدراسیون نیامدم. فقط آمده‌ام به فوتبال کمک کنم. باید از من کمک بگیرید و از مشورت‌هایم استفاده کنید.
مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه ورزشگاه توضیح داد:

آقایان پس از تنظیم قرارداد بازی با کانادا در بخش بازاریابی، آن را به من نشان دادند تا از لحاظ حقوقی نظر بدهم و گفتند به بحث مادی قرارداد کاری نداشته باش. به کارم وارد هستم و ادعا دارم بحث حقوقی را می‌دانم. به روسای سابق فدراسیون و مسئولان فعلی نامه زدم که باید از من کمک بگیرید اما هیچ وقت از مسئول حقوقی استفاده نمی‌کنید.
فغانپور درباره اینکه آیا اکنون می‌توان قرارداد را منتشر کرد، گفت:

اصلا این موضوع منافاتی ندارد. اکنون اعتقاد دارم چرا باید سرپرست و دبیرکل فدراسیون برای بازی تدارکاتی به کانادا می‌رفتند؟ چرا آنها اکنون در ترکیه حضور دارند؟ اکنون چه کسی فدراسیون فوتبال را اداره می‌کند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئول حقوقی فدراسیون: کانادا باید ۶۰۰ هزار دلار غرامت بدهد / می‌توان قرارداد را افشا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..