تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار ظریف و مقامات دولت اوباما در سال ۲۰۱۸ برای خنثی سازی فشار ترامپ علیه ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیدار ظریف و مقامات دولت اوباما در سال ۲۰۱۸ برای خنثی سازی فشار ترامپ علیه ایراننشریه آمریکایی فری‌بیکن گفته است که بر اساس یک سند داخلی وزارت خارجه آمریکا، در سال ۲۰۱۸، مقامات ارشد دولت اوباما در تلاش برای تضعیف سیاست دولت دونالد ترامپ برای منزوی کردن ایران محرمانه با مقامات این کشور دیدار کردند.

به گزارش «انتخاب» به نقل از بی بی سی، این نشریه نوشت: در حالیکه دولت ترامپ در سال ۲۰۱۸ برای افزایش فشار اقتصادی بر ایران تلاش می‌کرد، هیئتی از "سفیران سابق ایالات متحده" محرمانه با جواد ظریف، وزیر خارجه سابق ایران، در اقامتگاه او در نیویورک ملاقات کردند.

فری‌بیکن نوشته است که در آن زمان اخباری منتشر شده بود حاکی از اینکه جان کری، وزیر خارجه اوباما به طور مخفیانه با مقامات ایران ملاقاتی داشته است.

این نشریه گفته است که مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا، در واکنش به سند اخیر وزارت خارجه گفته است که این سند محکم‌ترین مدرک تا به امروزاست که نشان می‌دهد مقامات دولت اوباما می‌کوشیدند تلاش دونالد ترامپ برای منزوی کردن حکومت ایران را خنثی کنند.

در آن زمان، برخی از رسانه‌ها نوشتند که مقامات دولت باراک اوباما به ایران وعده داده‌اند که اگر تا پایان دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ در برابر فشار آمریکا مقاومت کند، در صورت شکست او در دوره دوم ریاست جمهوری، تحریم‌های ایران لغو خواهد شد و آن را عاملی در ناکامی "سیاست فشار حداکثری" ترامپ دانستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار ظریف و مقامات دولت اوباما در سال ۲۰۱۸ برای خنثی سازی فشار ترامپ علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..