تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد آمریکا از تصویب قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با اسرائیل در عراق: آزادی بیان را به خطر می‌اندازد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: دولت آمریکا نسبت به اقدام پارلمان عراق در تصویب قانون جرم‌انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری تاس روسیه، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اظهار کرد: آمریکا نگرانی عمیق خود را از تصویب قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در پارلمان عراق اعلام می‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: "این قانون آزادی بیان را به خطر می‌اندازد و به ایجاد فضایی ضد یهودیی کمک می‌کند، این قانون به شدت با پیشرفت همسایگان عراق در زمینه ایجاد روابط و عادی‌سازی آن با اسرائیل که فرصت‌های جدیدی را برای ملت‌های کل منطقه فراهم می‌کند، تضاد دارد."

پرایس افزود: آمریکا به عنوان یک شریک قدرتمند و دائمی، در راستای تحقق صلح و شکوفایی بیشتر برای همه، به حمایت خود از اسرائیل از جمله با توسعه روابط با همسایگان آن ادامه خواهد داد.

در حال حاضر از میان کشورهای عربی، پنج کشور مصر، اردن، امارات، بحرین و مراکش روابط دیپلماتیکی با رژیم صهیونیستی دارند و سه کشور امارات، بحرین و مراکش در طول دو سال گذشته با تلاش‌های آمریکا روابط خود را با رژیم صهیونیستی به حالت عادی درآورده‌اند. قرار بود سودان ششمین کشور عربی در این مسیر باشد که روند عادی‌سازی متوقف شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد آمریکا از تصویب قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با اسرائیل در عراق: آزادی بیان را به خطر می‌اندازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..