تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاهم ایران خودرو و سایپا: نصب موتور و گیربکس اتوماتیک پژو 207 و تارا بر روی شاهین/ تولید خودروی برقی مشترک

 سایپا و  ایران خودرو در راستای همکاری های استراتژیک خود، اقدام به امضا تفاهمنامه توسعه همکاری های مشترک در زمینه موتور و گیربکس کردند.

به گزارش عصر ایران بر این اساس تامین 10 هزار موتور خودرو شاهین برای مدت یک سال به صورت مشترک انجام می شود و بدین منظور موتور TUP و گیربکس 6 دنده اتومات در پلتفرم شاهین استفاده می شود.

  بر اساس این گزارش  شروع پروژه از زمان امضا توافق نامه اجرایی خواهد شد. همچنین قطعاتی به صورت مشترک در این پروژه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که برای اجرای این کار تیم های کاری مشترک تعریف و مشغول به فعالیت هستند.

تفاهم ایران خودرو و سایپا: نصب موتور و گیربکس اتوماتیک پژو 207 و تارا بر روی شاهین/ تولید خودروی برقی مشترک

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این مراسم گفت: عمر همکاری استراتژیک بین خودروسازان در دنیا بیش از ۱۷ سال و با هدف افزایش کیفیت بهینه سازی قیمت، رشد بهره وری و تحویل انجام شده و معنی آن ادغام خودروسازان با هم نیست.

محمدعلی تیموری افزود: به دلیل نیاز به سرمایه گذاری بالا و زمانبر بودن تولید قوای محرکه این حوزه نقطه عطف ایجاد همکاری استراتژیک خودروسازان در دنیا است.

او تاکید کرد: این حوزه به دلیل اینکه هزینه تحقیقات بالایی نیاز دارد و بهبودها در آن به سختی انجام می شود بسیار مهم و مورد اهمیت است.

تیموری با اشاره به اینکه خوشبختانه در سال های اخیر جهشی در حوزه خودروهای برقی در دنیا ایجاد شده گفت: در همکاری استراتژیک سایپا و ایران خودرو هماهنگی برای تولید خودروهای برقی مد نظر قرار گرفته است.

مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا گفت: نکته دیگری که در این همکاری مدنظر قرار گرفته بهره گیری از توان دو طرف در ارائه خدمات امدادی به محصولات یکدیگر است که در این راستا خدمات دهی به مشتریان تسهیل می شود.

او افزود: درتحقیق و توسعه طراحی خودرو و قوای محرکه نیاز به آزمایشگاه ها و دستگاه هایی است که ایجاد آنها بسیار هزینه بر است و در همکاری استراتژیک این مورد دیده شده که دو شرکت از توان موجود یکدیگر استفاده کرده و نتیجه آن افزایش کیفیت محصول خواهد بود.

تیموری خاطر نشان کرد:در حوزه لجستیک و حمل و نقل که بین ۸ تا ۱۰ درصد قیمت تمام شده برای خودروساز هزینه دارد نیز با همکاری دو طرف مقرر شده که هم افزایی ایجاد شود که این موضوع کاهش هزینه برای مشتری را به همراه دارد.

او افزود: در زنجیره تامین هم این همکاری استراتژیک تاثیر به سزایی در تامین به موقع و با کیفیت برای هردو خودروساز به همراه دارد.

در ادامه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بهره مندي مشترك از سايت هاي توليدي خارج از كشور را يكي از محورهاي اتحاد استراتژيك برشمرد و گفت: قرار است این همكاري در سايت هاي توليدي در سوریه، ارمنستان و آذربایجان رقم بخورد که نتیجه آن صرفه جویی و بهره وری بیشتر خواهد بود.

او افزود: برای دستيابي هر چه بهتر و سریع‌تر به اهداف اين اتحاد، کمیته‌هاي كارشناسي و اجرايي تشكيل شده تا به نقاط مشترك براي تحقق اهداف برسيم.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو، اتحاد استراتژيك دو خودروساز را عاملي براي بهبود شرايط صنعت خودرو دانست و گفت: با اصلاح برخي مفاهيم كه در سال‌هاي اخير به اشتباه در صنعت خودروي كشور ترويج يافته و تبديل به باور شده، مسير صحيحي را براي توسعه صنعت خودرو انتخاب كرده و به سمت آن گام برخواهيم داشت.

او با اشاره به رقابت ديرين دو خودروساز بزرگ كشور در بازار گفت: در حال حاضر مشاركت جاي رقابت را گرفته و اهداف بلندي براي توسعه صنعت خودروي كشور توسط دو مجموعه تعريف شده است كه اميدواريم پرچم دو شركت، زير پرچم پرافتخار ايران برافراشته باشد.

خطيبي گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همدلي شبكه تامين، در دو مجموعه ایران‌خودرو و سایپا هیچ محصول ناقصی توليد نمي‌شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تفاهم نامه همکاری با سايپا در امدادرسانی به مشتریان گفت: در راستای افزایش کیفیت خدمات، رضایت مشتریان و افزایش توان امداد، تفاهم نامه همکاری برای ارايه خدمات به مشتریان امضا شده است.

او ادامه داد: در مرحله نخست این طرح در سراسر کشور با استفاده از بیش از دو هزار دستگاه خودرو خدمات حمل به مشتریان ارايه می شود که در مراحل بعدی خدمات بالینی و تعمیراتی نيز اضافه خواهد شد.

خطیبی اتحاد استراتژيك با سايپا را آغازي عالي و بسيار مطلوب دانست و گفت: چشم انداز اين اتحاد منفعت براي اقتصاد كشور و تمامي ذي نفعان از جمله مشتريان خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاهم ایران خودرو و سایپا: نصب موتور و گیربکس اتوماتیک پژو 207 و تارا بر روی شاهین/ تولید خودروی برقی مشترک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..