تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر راه و شهرسازی فرستاده ویژه رئیس جمهور به قرچک

وزیر راه وشهرسازی در سفری 3ساعته به عنوان فرستاده ویژه رئیس جمهور به شهرستان قرچک سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما/ عصر روز پنج شنبه وزیر راه و شهرسازی در سفری کوتاه و 3ساعته به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور از شهرستان قرچک وطرح هایش بازدید داشت.
رستم قاسمی ابتدا به کمربندی جنوبی قرچک رفت و از نزدیک راه آهن و مشکلات و تقاطع های این منطقه را بازدید و مصوباتی را در همانجا به مسئولین مربوط اعلام کرد.
مقصد بعدی وزیر دیدار با خانواده شهید والامقام علی اصغر فلاح بود که در یکی از محلات قرچک انجام شد.
بحث بعدی که وزیر آن را دنبال کرد ترافیک سنگین عصرهای این منطقه  خصوصا قلعه نو بود که به گفته آقای وزیر به من و وزارتخانه ام مربوط می شود که در دستور کار قرار گرفت.
وزیر راه در پایان گفت: مسائل بهداشتی و مسکن و مشکلات دیگر را جمع بندی و گزارش کاملی در این خصوص تهیه خواهم کرد و خدمت آقای رئیس جمهور تقدیم می کنم تا تصمیمات نهایی و دستورات را ایشان صادر کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر راه و شهرسازی فرستاده ویژه رئیس جمهور به قرچک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..