تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسن معجونی: تنها عایدی‌ام از «آهوی من مارال» عکس روی قوری بود!

به کزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن معجونی که به تازگی در سریال شبکه نمایش خانگی «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی مشترک سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم ایفای نقش کرده است، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از به قول خودش «تنها عایدی‌اش در این سریال» رونمایی کرد و چنین نوشت:

«همین چند ماه پیش با شروع پخش سریال «جیران»، سریال «آهوی من مارال» پرونده‌اش بسته شد. تنها عایدی ما همین عکس بود که نقش قوری شد. یک سال تمام وقت گذاشتیم بی‌دستمزد کسی نپرسید از کجا می‌خورید. ما شاهیم و خزانه ما هم پر است. نشستیم در اندرونی و چایمان را نوشیدنیم. مهم دغدغه مملکت‌داری است که ما داریم.»

«آهوی من مارال» با بازی حسن معجونی، شبنم مقدمی، علیرضا کمالی، الهام کردا، علیرضا آرا، لیلا بلوکات، جواد یحیوی، فریبا کوثری، ترلان پروانه، متین ستوده، روزبه حصاری و… تولید خود را از اسفند ۱۳۹۹ آغاز کرده بود ولی هنوز موفق به پایان تولید و پخش نشده است.

«جیران» و «آهوی من مارال» هر دو درباره روابط عاشقانه ناصرالدین شاه قاجار تولید شده است و بهرام رادان در سریال «جیران» و حسن معجونی در سریال «آهوی من مارال» نقش ناصرالدین شاه قاجار را بازی کرده‌اند.

حسن معجونی: تنها عایدی‌ام از «آهوی من مارال» عکس روی قوری بود!

۲۵۹۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسن معجونی: تنها عایدی‌ام از «آهوی من مارال» عکس روی قوری بود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..