تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلنسکی:اقدامات روسیه در دونباس نسل کشی آشکار است

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سی ان ان، زلنسکی در پیام ویدئویی شبانه خود گفت تشدید حملات روسیه به دونباس در شرق اوکراین نشان دهنده سیاست آشکار نسل کشی است.

وی تاکید کرد حمله کنونی اشغالگران می‌تواند منطقه را خالی از سکنه کند.

به گفته وی آنها می‌خواهند پوپاسنا، باخموت، لیمان، لیسیاچانسک و سورودونتسک را تبدیل به خاکستر کنند.

زلنسکی گفت در مناطق نزدیک مرز روسیه مانند دونتسک و لوهانسک نیروهای روس همه افراد خود را مستقر کرده تا جای کشته‌ها ومجروحان را پر کنند.

به گفته وی اخراج اوکراینی‌ها و کشتار دسته جمعی غیرنظامیان سیاست آشکار نسل کشی است که توسط روسیه دنبال می‌شود.

زلنسکی افزود اعمال فشار بر روسیه به معنای واقعی کلمه نجات جان انسان‌ها است و هر گونه تاخی یا پیشنهاد مصالحه، منجر به کشته شدن تعداد بیشتری از اوکراینی‌ها شده و تهدید بزرگی برای کل قاره ایجاد خواهد کرد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلنسکی:اقدامات روسیه در دونباس نسل کشی آشکار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..