تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در جلسه کمیته انضباطی درباره بازی تراکتور و پرسپولیس چه گذشت ؟

در جلسه کمیته انضباطی درباره بازی تراکتور و پرسپولیس چه گذشت ؟

غلامرضا سلیمانی درباره حضور خود در جلسه امروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بررسی حواشی دیدار تراکتور و پرسپولیس اظهار داشت: مقرر شده بود ساعت ۱۰ امروز در خدمت حسن زاده و همکارانش باشم. من هم در جلسه شرکت کردم. پیش از این توضیحات مکتوب خود را ارائه داده بودم و امروز هم حضوری توضیح دادم. ان‌شاءالله تصمیم نهایی را اعضای کمیته انضباطی بگیرند.

وی درمورد فیلمی که باشگاه تراکتور در خصوص حضور داوران در راهروی ورزشگاه یادگار امام منتشر کرده است، گفت: این فیلم جزو جزییات کار است و من هم توضیحات خود را ارائه کردم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در جلسه کمیته انضباطی درباره بازی تراکتور و پرسپولیس چه گذشت ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..