تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خارج کردن ۲۱ پیکر از زیر آوار متروپل

وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان در آبادان اظهار کرد:با تلاش های شبانه روزی و بدون وقفه تیم های جستجو و نجات ،آوار بردار،آنست ،آتش نشان ها و نیروهای جهادی تا صبح امروز جمعه ۶ خردادماه پیکر ۲۱ شهروند از زیر آوار ها شناسایی،رها سازی و به آرامستان آبادان انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان همچنین با اشاره به استمرار عملیات امداد و نجات،افزود:تا کنون ۴۸ نفر نیز مورد امدادرسانی قرار گرفته اند.

وی با توصیه به پرهیز از ازدحام در محل حادثه ،گفت:شرایط ناپایدار سازه ها ضریب خطر وقوع حوادث ثانویه را در منطقه بالا برده و عملیات آوار برداری را با پیچیدگی و سختی مواجه کرده است .

شعبانی در پایان بار دیگر تاکید کرد جمعیت هلال احمر تا پایان عملیات آوار برداری و خروج همه افراد محتمل در ساختمان متروپل در میدان خدمت و در کنار مردم صبور ، نجیب و فهیم آبادان خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

وظیفه پیگرد مقصران حادثه برعهده همه ما مسئولان کشور است عزاداری مردم آبادان برای جان باختگان متروپل

47231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خارج کردن ۲۱ پیکر از زیر آوار متروپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..