تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان های رفسنجان و انار + تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، امام جمعه رفسنجان در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان های رفسنجان و انار در حسینیه ثارالله، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و خیرمقدم به مسئولین با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، اظهار کرد: انسان اگر معرفت نفس داشته باشد و خود را بشناسد از خودش بیشتر مراقبت می کند ولی اگر از خود غافل شود، می تواند منشاء بسیاری از ناهنجاری ها باشد.

گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان های رفسنجان و انار + تصاویر

حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: امیرالمومنین در آغاز خطبه ۲۷ نهج البلاغه در بحث فضل جهاد در راه خدا، جهاد و مجاهدین در راه خدا را به خوبی ستایش می کند.
وی افزود: مجاهدین در راه خدا از اولیای خاص خداوند هستند خداوند متعال در سوره یونس می فرمایند: “اولیای خدا ترسی از آینده و حزنی از گذشته ندارند و این دستاورد بزرگی است.
امام جمعه رفسنجان ادامه بیان کرد: قرآن جایگاه رزمندگان را در آیه سوره نساء اینچنین بیان می کند: “هرکسی در راه خداوند مجاهدت کند چه به شهادت برسید یا پیروز برگردد به زودی به او اجری عظیم خواهیم داد”.

حجت الاسلام عسکری عنوان کرد: اجر رزمندگان با شهیدان یکی است، اما شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی دارند و تفاوت آنها با رزمندگان این است که از فضل الهی برخوردارند.گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان های رفسنجان و انار + تصاویر

سردار محمد میرزایی در این مراسم گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس هنوز هم پیرو خط رهبری هستند، دشمن نتوانسته در بین آنها رخنه کند و به شما قول می دهم به یاری خداوند تا آخرین قطره خون از انقلاب مقدس و رهبری پشتیبانی کنند.
وی افزود: در اینجا حمایت خود را از دولت انقلابی بخصوص استاندار کرمان اعلام می داریم

گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان های رفسنجان و انار + تصاویر

 در این مراسم سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله، دکتر فداکار استاندار کرمان، سید محمد حسینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری، مدیرکل صدا و سیمای استان، مسئولین شهرستان و خانواده های شهدا حضور داشتند.


 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان های رفسنجان و انار + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..