تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس / بازگشت پسر 4 ساله گمشده به آغوش پدر / در جاده یزد رخ داد

به گزارش رکنا، بازگشت کودک گمشده به آغوش خانواده، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از پیدایش کودک ۴ ساله توسط کارکنان پلیس راه "طبس-یزد" خبر داد و گفت: با تلاش مأموران پسر بچه گمشده به آغوش خانواده اش بازگشت.

سرهنگ علی اکبر حیدری افزود: خانمی اهل و ساکن شهرستان کاشمر به تیم گشت مأموران پلیس راه که دراطراف امامزاده حسین ابن موسی الکاظم (ع) شهرستان" طبس" در حال گشت زنی بودند مراجعه و اعلام کرد فرزند خردسالش در حوالی حرم مطهر گم شده است.

تلاش ماموران پلیس راه

وی گفت: با توجه به بی تابی مادر کودک گمشده و ازدحام جمعیت در محل امام زاده، مأموران پلیس راه با تشکیل چند تیم، تلاش  خود را برای  پیدا کردن کودک خردسال آغاز کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران پلیس راه"طبس-یزد" پس از حدود یک ساعت گشت زنی در حوزه استحفاظی و نیز محدوده حرم مطهر موفق شدند، کودک ۴ ساله را درحوالی پایانه مسافربری حرم مطهر پیدا کرده و سالم به آغوش خانواده اش بازگردانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس / بازگشت پسر 4 ساله گمشده به آغوش پدر / در جاده یزد رخ داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..