تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وتوی قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی در شورای امنیت

روسیه و چین پیش نویس قطعنامه آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل علیه کره شمالی را وتو کردند.

وتوی قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی در شورای امنیتبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ روسیه و چین پیش نویس قطعنامه آمریکا مبنی بر تشدید تحریم‌ها علیه کره شمالی به دلیل آزمایش‌های موشکی این کشئز را وتو کردند.

کره شمالی چهارشنبه یک موشک احتمالا از نوع بالستیک قاره پیما و دو سلاح با برد کمتر را به سمت دریا پرتاب کرد. به گفته رئیس ستاد مشترک کره جنوبی، هر سه موشک از نزدیک پیونگ یانگ در سواحل شرقی و بین ساعت ۶ تا ۷ صبح چهارشنبه شلیک شده اند.

موشک احتمالا از نوع موشک بالستیک، پس از شلیک شدن از پیونگ یانگ به ارتفاع ۵۴۰ کیلومتر (۳۳۵ مایل) رسید و ۳۶۰ کیلومتر (۲۲۳ مایل) را به طرف شرق طی کرد.

سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به آسیا شامل نشستی با یون سوک یول رئیس‌جمهور کره جنوبی در سئول بود. این دو نفر توافق کردند در صورت لزوم برای بازدارندگی در برابر کره شمالی در خصوص تشدید آزمایش‌های تسلیحاتی، رزمایش‌های نظامی برگزار و امکانات راهبردی بیشتر آمریکا را مستقر کنند.

بایدن به کره شمالی هشدار داده است: آمریکا برای هر کاری که کره شمالی انجام دهد آماده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وتوی قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی در شورای امنیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..