تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی به‌روزرسانی اندروید 7.0 نوقا را برای چند مدل از سری اکسپریا منتشر کرد

کمپانی سونی، به‌تازگی آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا را برای برخی از گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا منتشر کرده است.

به‌تازگی به‌روزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای برخی از گوشی‌های هوشمند سری اکسپریای کمپانی سونی منتشر شده است. از جمله‌ی گوشی‌هایی که این آپدیت را دریافت کرده‌اند، می‌توان به اکسپریا ایکس (F5121)، اکسپریا ایکس دو‌ سیم‌کارت (F5122)، و اکسپریا ایکس کامپکت (F5321)، اشاره کرد. شماره‌ی ساخت این آپدیت 34.2.A.0.266 است.

به‌روزرسانی اندروید نوقا پیش از این برای گوشی‌های اکسپریا ایکس پرفورمنس و به‌تازگی برای اکسپریا ایکس‌زد منتشر شده بود. حال مشخص شده است که این آپدیت برای اکسپریا ایکس، اکسپریا ایکس دو سیم‌کارت و اکسپریا ایکس کامپکت نیز منتشر شده است و بدین ترتیب می‌توان گفت سونی با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۶، به دنبال عرضه‌ی این به‌روزرسانی برای اکثر گوشی‌های هوشمند رده‌بالای خود است.

همان‌طور که در بررسی کامل اندروید نوقا در زومیت به اطلاعتان رسانده‌ایم، این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی گوگل، امکانات و ویژگی‌های جدیدی از جمله بخش بازطراحی شده‌ی نوار اعلانات را به دستگاه اندرویدی شما اضافه می‌کند. در واقع می‌توان اندروید نوقا را آپدیتی دانست که قصد دارد امکانات و ویژگی‌هایی را که در اندروید مارشمالو ارائه شده بود، از نظر تجربه‌ی کاربری به بهترین حد ممکن برساند و گوگل تلاش قابل توجهی را در این زمینه انجام داده است تا پلتفرم محبوب خود را بهتر از هر زمان دیگری در اختیار کاربران قرار دهد.

به‌روزرسانی اندروید نوقا برای گوشی‌های هوشمند سونی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم ظاهرا از کشور استرالیا آغاز شده است و اکنون در نقاط دیگر از جمله آمریکای لاتین، خاورمیانه، روسیه، ترکیه، تایلند و ویتنام نیز در دسترس کاربران قرار دارد. افرادی که در سایر نقاط جهان زندگی می‌کنند، به‌تدریج و طی چند روز آینده این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

اگر شما هم یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمندی هستید که در این مطلب به نام آن‌ها اشاره کردیم، آیا بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا را دریافت کرده‌اید؟ لطفا دیدگاه خود را در این مورد در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی به‌روزرسانی اندروید 7.0 نوقا را برای چند مدل از سری اکسپریا منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..