تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات ۱۴.۸ میلیارد دلاری صنعت آی‌تی کره‌جنوبی در نوامبر۲۰۱۶

صادرات ۱۴.۸ میلیارد دلاری صنعت آی‌تی کره‌جنوبی در نوامبر۲۰۱۶

به گزارش خبرآنلاین، به گفته وزارت تجارت، صنعت و انرژی این کشور، افزایش 3.3 درصدی رشدِ صادرات این ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 8.08 میلیارد دلار بود، مدیون بخش صنایع نیمه‌هادی و نمایشگرها پس از 14 ماه افت به دلیل رقبای چینی و بازار کساد جهانی بوده است.

در این مدت محصولات مرتبط با صنعت نیمه‌هادی با 11.6 درصد رشد 5.79 میلیارد دلار از رقم صادرات را به خود اختصاص داد که مدیون افزایش تقاضا در بخش موبایل و سرور برای انواع رَم / DRAM و فلش مموری / NAND Flash بوده است.

بخش نمایشگر (شامل تلویزیون و انواع نمایشگر موبایل) صادرات 2.47 میلیارد دلاری را تجربه کرد و رشدی معادل 3.1 درصد داشت که به دلیل افزایش تقاضا برای OLED و همچنین افزایش عمومی قیمت‌ها بود.

همچنین بخش کامپیوتر و اس اس دی/ SSD با 15.2 درصد رشد رقم 660 میلیون دلار صادرات را به خود اختصاص دادند.

اما بخش گوشی سقوط 27.4 درصدی را تجربه کرد و درمجموع صادرات 2.09 میلیارد دلاری را کسب کرد که عمده دلیل افت به خاطر داستان نوت 7 بود.

اما آمریکا با 1.48 میلیارد دلار اولین بازار صادراتی محصولات آی تی کره در نوامبر 2016 بود و سپس ویتنام که 1.38 میلیارد دلار واردات آی تی از کره را برای خود ثبت کرد. چین نیز پذیرای 800 میلیون دلار محصولات آی تی کره در این مدت بود.

در این مدت بخش صادرات گوشی به آمریکا 15.2 درصد سقوط و بخش نیمه‌هادی 3.8 درصد رشد را نشان می‌دهد. ویتنام که بزرگ‌ترین کارخانه‌های ساخت گوشی کره در آنجا مستقرند رشد 174 درصدی نمایشگر و 38.9 درصدی نیمه‌هادی را تجربه کرد که مدیون فروش گوشی‌های گلکسی اس 7 است.

صادرات گوشی به چین نیز 42.1 درصد کاهش و بخش نیمه‌هادی نیز 5.5 درصد رشد را در نوامبر تجربه کرد که حکایت از ظهور رقبای جدی برای سامسونگ در بازار چین دارد.


5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات ۱۴.۸ میلیارد دلاری صنعت آی‌تی کره‌جنوبی در نوامبر۲۰۱۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..