تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش اعدام ها در جهان / معترضان و روزنامه نگاران در بین اعدام شده ها

به گزارش رکنا، گزارش ها نشان می دهد که ۵۷۹ نفر در سال ۲۰۲۱ اعدام شدند که این رقم بیانگر افزایش ۲۰ درصدی مجازات اعدام نسبت به سال گذشته است. در چین، ویتنام و کره شمالی هزاران نفر اعدام شده اما به دلیل سانسورهای دولتی رقم رسمی در این باره در دست نیست.

همچنین تعداد افراد اعدام شده در کشورهایی نظیر سومالی، سودان جنوبی، یمن، بلاروس، ژاپن و امارات متحده عربی افزایش یافته است و میانمار تقریبا ۹۰درصد از افراد را با هدف اعدام زندانی می کند و در این میان معترضان و روزنامه نگاران افرادی هستند که در این باره بیشتر هدف قرار گرفته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش اعدام ها در جهان / معترضان و روزنامه نگاران در بین اعدام شده ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..