تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترمز معجزه آسا جان راننده بی فکر را نجات داد +فیلم

ترمز معجزه آسای یک راننده آگاه باعث نجات جان راننده ای بی فکر شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گاهی اوقات خطای رانندگی منجر به حوادثی تلخ و مرگبار می شود. در حادثه ای از همین دست خبری ببینید از راننده بی توجهی که در یکی از خیابان های روسیه دست به کاری خطرناک زد.

این راننده ناآگاه حین حرکت در یک خیابان دو طرفه به یکباره تصمیم می گیرد در لاین رو به روی خود اقدام به پارک خودرواش کند؛ اما حماقت اصلی راننده زمانی مشخص می شود که او بی توجه به سرعت بالای خودرویش و سطح یخ زده خیابان به ناگاه این تغییر مسیر را انجام داد. تصور واکنش راننده های شوکه شده لاین مقابل و خطرات پیش آمده کاملا بدیهی است، اما در کمال بهت و ناباوری گویا شانس با این راننده بی فکر همراه شده و او را از مرگ حتمی نجات می دهد.

راننده ماشین سر خورده روی یخ در اثر شدت ضربه وارد شده از شیشه به بیرون پرتاب می شود ولی درست در همان لحظه خودروی مقابل طی توقفی غیر قابل تصور و معجزه آسا او را از له شدن زیر چرخ های ماشینش نجات می دهد.

خطری که از بیخ گوش راننده گذشت + فیلم

خطری که از بیخ گوش راننده گذشت + فیلم

برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترمز معجزه آسا جان راننده بی فکر را نجات داد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..