تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کنگره شهدای روحانی خنثی کننده توطئه‌های دشمن بر علیه روحانیت است

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام علی اشرف علیمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، به  فضاسازی‌های دشمن علیه روحانیت اشاره و اظهار داشت: این فضاسازی‌ها روحانیت را از سنگر دفاع از اسلام وانقلاب خارج نمی‌کند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: روحانیت طلایه‌دار تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بوده و این طلایه‌داری را به نیابت از مردم عزیز و ولایی ایران به پیش می‌برند تا دشمن در توطئه و دسیسه چینی‌های خود ناامید و زبون شود. 

علیمحمدی در حاشیه برگزاری کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی یادآور شد: 4 هزار شهید روحانی نشانی از مردمی بودن، در صحنه بودن و در کنار مردم بودن در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها است و روحانیت با تقدیم این شهدا در دوران پر افتخار انقلاب اسلامی اثبات کرده که پرچمدار مردم داری و در کنار مردم بودن است. 

وی برگزاری مراسم یاد و نام شهدا را تحقق تبیین گفتمان ایثار، شهادت و تفکر جهادی عنوان کرد و گفت: روحانیت در کنار وظیفه اصلی خود که همانا تبلیغ دین اسلام و  ارشاد مردم به سوی کار خیر ،امر خیر، رفتار و منش خیر است حضور در صحنه‌های مختلف و تلاش برای تحقق گفتمان جهاد و شهادت را نیز برای خود وظیفه می‌داند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: به‌ همین دلیل روحانیت معظم و معزز با این حرکت الهی و با دادن جان عزیزشان نشان دادند که روحانیون هم با زبان و هم با عمل حاضرند جانشان را فدای اسلام ، انقلاب و نظام ولایت رهبری و ملت کنند .

  نماینده ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به وظیفه عالمان دینی که برگرفته از فرهنگ عاشورایی است افزود: امام حسین(ع) در کربلا در باب وظیفه‌ای که بر عهده داشت تا مردم را از گمراهی و جهالت نجات بدهد و عالمان دینی به خاطر بیداری ملت‌ها، آگاهی و معرفت ملت‌ها به خدا و اهل‌بیت جانشان را در کنار دیگر شهدای عزیز فدا کردند. 

علیمحمدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اگر حرکت روحانیت نبود و در رهبریت این نهضت و این انقلاب را مدیریت نمی‌کرد، قطعا این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید چرا که از برکات روحانیت ،حضور مردم در صحنه و در کنار روحانیت است. 

وی افزود: از برکت دین اسلام و حضور مردم با رهبری روحانیت و عالمان دینی توانستیم یک حرکت عظیم الهی را هدایت کنیم و بعد از 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با اقتدار در مقابل استکبار بایستیم. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان ایلام بیان داشت: امروز شاهد هستیم که آمریکای جنایتکار 700 میلیون دلار برای نظامی‌گری خود هزینه می‌کند و این عمل نشان می‌دهد که استکبار و این شیطان بزرگ به دنبال نابودی ملت‌ها است اما علمای دین با ایستادگی و اقتدار نمی‌گذارند ملت‌ها اسیر استکبار جهانی شوند. 

وی افزود: به برکت خون شهدای عزیزمان به ویژه شهدای روحانیت و شهید حاج‌ قاسم سلیمانی محور مقاومت در همه جهان اسلام شکل گرفته‌ است و به لطف خداوند متعال اسلام و انقلاب همیشه پیروز است.

علیمحمدی تصریح کرد: در این کنگره که امروز برگزار شد ما شاهد یادآوری رشادت‌های 4000 هزار شهید روحانی کشور و 11 شهید روحانی استان ایلام بودیم

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان ایلام افزود: با همراهی استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان و سردار شاکرمی به دیدار خانواده‌های این شهیدان معزز رفتیم تا یاد این شهدای گرانقدر زنده نگه داشته شود. 

وی با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدای گرانقدر در تمام ادارات و در سطح معابر با نصب پلاکارد زنده نگه داشته شد، افزود: این حرکت ارزشمند برای مردم ما یادآور نقش اساسی روحانیت در پیروزی انقلاب و مقاومت در دفاع مقدس بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کنگره شهدای روحانی خنثی کننده توطئه‌های دشمن بر علیه روحانیت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..